Контекстна реклама як спосіб залучити зацікавлених відвідувачів

Контекстна реклама як спосіб залучити зацікавлених відвідувачів

Дата:8 Февраля 2017
Тема:Контекстна реклама

Бажаєте дізнатися, як залучити цільову аудиторію на свій односторінковий сайт? Існує безліч способів: розсилки, віджети, соціальні мережі та інші. Але найкраще скористатися гарантованим варіантом - купити контекстну рекламу.

Контекстна реклама - це короткі рекламні оголошення, які відображаються для інтернет-користувачів лише у тому випадку, коли ті висловили свою зацікавленість у них.

Головною функцією контекстної реклами є залучення на сайт якісних цільових відвідувачів.

Контекстна реклама: покрокове налаштування

  1. Реєстрація в двох основних системах контекстної реклами: Google Adwords і Yandex Direct.
  2. Підбір для використання в оголошенні максимально ефективних ключових слів, які найбільш чітко свідчать про бажання людини придбати ваш товар або послугу.
  3. Створення рекламної кампанії, зокрема, оголошення із заголовком, тілом (текстом) оголошення і посиланням на спеціально створену посадкову сторінку.

Якщо ключові запити для рекламного оголошення підібрані правильно, ви почнете залучати цільових відвідувачів і збільшувати продажі. В іншому випадку ви тільки втратите гроші і зневіритеся в ефективності інструменту.

Типовою помилкою «провалу» контекстної реклами є вказівка ​​виключно загальних слів (наприклад, замість «вікна Дніпро купити» - просто «вікна»). Щоб уникнути такого недоліку, уявіть себе на місці відвідувача і подумайте, як би ви шукали свій власний продукт/послугу. Або запитайте своїх друзів, які б словосполучення вони використовували для пошуку товарів на зразок ваших.

Особливості складання контекстних оголошень

Одного правильного підходу до створення контекстної реклами недостатньо. Щоб стати помітнішими за своїх конкурентів, намагайтесь використовувати такі фішки:

  • Подовження заголовків і текстів рекламних оголошень. Україна - серед країн, де дозволено застосовувати не тільки встановлені лімітами довжини заголовків і рядків опису (25 і 70 символів відповідно), а й подовжені варіанти (30 і 80 символів відповідно).
  • Підсвічування в оголошенні. Присутні одночасно у тексті оголошення та у видимій частині URL слова з ключової фрази виділяються жирним шрифтом.
  • Капіталізація. В Google Awards дозволяється писати кожне слово з великої літери.
  • Склеювання заголовка і першого рядка. Шляхом приєднання до заголовка оголошення першого рядка опису, що має знаки «!» або «?» у складі, можна домогтися подовження першого.

Однією з особливостей роботи з контекстними рекламними оголошеннями є можливість їх редагування. Але якщо ви не хочете витрачати час на обов'язкову модерацію відкоригованого оголошення, тоді просто створюйте нове. У такому випадку старе рекламне оголошення потрібно вимкнути, а замість нього починає працювати нове.

Грамотний підхід до створення контекстної реклами з урахуванням уже існуючих рекламних оголошень конкурентів дозволить залучити на ваш сайт додатковий потік зацікавлених відвідувачів.