Підготовка контенту

Коли користувач потрапляє на лендінг, для нього неважливо, які фарби, наскільки гарні форми і яскраві картинки. Все, що йому потрібно - це інформація.

Наше завдання - надати йому цю інформацію у такому вигляді, щоб у нього не залишилось сумнівів у тому, що ваша компанія, товар чи пропозиція найкращі у своєму роді.

Як працює текст, що продає, для лендінгу від Landing Page Studio?

  • Інформує - у тексті лаконічно розкривається зміст вашої пропозиції, її основні плюси і ті унікальні переваги, які клієнт не отримає в іншому місці.
  • Викликає довіру. Ми не створюємо тексти, які вмовляють клієнтів або агресивно нав'язують товар. Наше завдання - викликати довіру, оскільки саме довіра лежить в основі продуктивних і довгострокових відносин між компанією і клієнтом.
  • Мотивує до дії. Для цього текст випереджає всі можливі заперечення, страхи й сумніви і пропонує ефективне розв'язання проблеми.

Написання тексту, що продає, - це не просто копірайтинг. Це майстерність, яка вимагає чіткого відчуття межі між нав'язуванням і вигідною пропозицією.

Особливості тексту, що продає:

  • одна унікальна пропозиція - текст, що продає, концентрує увагу користувача на одній пропозиції, не дозволяючи йому відволікатися і розсіювати увагу;
  • одна дія - для розв'язання проблеми користувачеві необхідно зробити всього один крок;
  • конкретика без води - ніяких розлогих текстів та довгих описів - коротко, лаконічно і по суті;
  • жива мова - за допомогою тексту, що продає, ми ведемо діалог з клієнтом, і щоб цей діалог був максимально продуктивним, ми використовуємо звичний для цільової аудиторії стиль мовлення;

Хороший текст, що продає, здатний зацікавити користувача. Але ми не робимо добре - ми робимо відмінно. Тексти від Landing Page Studio втягують користувача, переконують його, мотивують до дії і буквально перетворюють його на вашого клієнта.