Лендінг кондиціонерів

У сфері торгівлі протягом останніх років стрімко розвиваються взаємовідносини між продавцем і покупцем через інтернет. Поряд зі створенням «довгих» розгалужених сайтів користуються популярністю так звані «короткі» сайти або лендінги. Їх реалізація у потрібних для цього випадках є дієвим способом залучення додаткового потоку клієнтів вашого бізнесу.

Якщо ви займаєтесь гуртовими або роздрібними продажами кондиціонерів, можна цілком обійтись без замовлення трудомісткої і недешевої розробки інтернет-магазину. Оптимальним варіантом стане побудова креативної посадкової сторінки.

Створення онлайн-інструменту з продажу кондиціонерів

Зверху сторінки обов'язково розмістіть логотип компанії - невід'ємний атрибут будь-якої сторінки захоплення, який має запам'ятовуватися відвідувачам.

Критерії вибору кондиціонерів

Основоположними критеріями у виборі потенційним покупцем продавця кондиціонерів є такі:

  • Низькі ціни
  • Великий асортимент кондиціонерів різної класифікації
  • Гарантія виробника
  • Зручність доставки і швидкість установки
  • Сучасний дизайн усіх типів пристроїв

Ці та інші переваги, якими володіє запропонована вами продукція, мають бути деталізовані і виведені у списку на сайті.

Також сконцентруйте увагу відвідувача на користі від придбання ваших кондиціонерів. Це можуть бути:

  1. Можливість охолодження або обігріву повітря залежно від температури у приміщенні.
  2. Безшумна робота.
  3. Економічність.

Для того, щоб підштовхнути користувача до вчинення цільової дії, можна створити у нього відчуття обмеженості товару в кількості і у часі. Сфокусувати увагу на цьому моменті зможе ємний, простий і зрозумілий заголовок з ключовими словами, який чітко передасть читачеві суть пропозиції.

Оскільки кінцевою метою конверсії лендінгу кондиціонерів є їх купівля, а не збір контактів передплатників, то в такому випадку короткого тексту буде недостатньо.

Щоб вказати на цінність вашої пропозиції, потрібно використовувати довший і переконливіший текстовий контент.

Підкріпіть проголошувані вами якість і надійність приладів експертною думкою. Розмістіть на сторінці відеоролик, у якому авторитетний фахівець у цій галузі розповість про усі переваги продукції і таким чином усуне можливі заперечення відвідувача.

Завдяки готовій лендінг пейдж, створеній за всіма вимогами, ви зможете у кілька разів збільшити вашу конверсію і як наслідок товарообіг.