Лендінг пластикових вікон

Успішність будь-якого виробництва визначається рівнем продажів. Адже лише якісного виготовлення продукції недостатньо: важливо, щоб вона ще добре продавалася, а бізнес окупався.

Щоб вигідно презентувати товар і переконати клієнтів придбати його саме у вас, існує перевірений спосіб - лендінг. Він зрозуміло систематизує інформацію про вашу унікальну торговельну пропозицію і доступно донесе її до відвідувача.

Найкращий лендінг для вашого віконного бізнесу

Одним з ідеальних об'єктів віртуальних продажів можна назвати пластикові вікна. Щоб мотивувати клієнтів до їх купівлі онлайн, необхідно ретельно продумати структуру майбутньої сторінки. На ній мають бути функціональна навігація і мотивуючі тексти, які спонукатимуть відвідувача до вчинення цільової дії: виклику замірника, візиту до офісу, замовлення пластикового вікна, звернення за консультацією до фахівців компанії.

Також на сторінці можна розмістити блок з розрахунком вартості вікна з консультацією по телефону.

Основний фокус слід зробити на перевагах замовлення у вас пластикових вікон:

  • Європейська якість
  • Гарантія до 12 років
  • Звукоізолюючий склопакет
  • Безкоштовні замір і установка
  • Оплата в розстрочку

Надайте користувачам відповіді на запитання про характеристики пластику, з якого виготовляються ваші вікна, наприклад, його морозостійкості. Усунення страхів і задоволення побажань потенційних клієнтів має лежати в основі концепції лендінгу віконних систем.

Підкреслити позитивні якості ваших вікон зможе стильний дизайн лендінг пейдж, простий і в той же час інформативний. Ілюстрації і фото пластикових вікон, розміщені на сторінці захоплення, нададуть відвідувачам візуальне уявлення про продукцію.

Впливайте на користувачів мотивуючими фразами і слоганами для ваших віконних систем (наприклад, «Унікальні вікна для унікальних будинків!»). А до купівлі вікна запропонуйте москітну сітку або склопакет у подарунок. Поквапити з прийняттям рішення можна і шляхом проведення термінової акції («Тільки сьогодні: кольорові вікна за ціною білих!» тощо).

Подбайте про адаптивність вашої лендінг пейдж. Цільова сторінка має зручно відкриватися на всіх типах пристроїв:

  • комп'ютерах,
  • смартфонах,
  • планшетах.

Індивідуальний підхід до розробки кожної кнопки і форми вашого лендінгу пластикових вікон стане гарантією його успішної роботи і запорукою процвітання вашого бізнесу.