Лендінги з продажу товарів оптом і вроздріб

Успішно виводьте нові товари на ринок за допомогою лендінгу!

Кожного дня споживачі стикаються із сотнями товарів на полицях магазинів і в інтернеті. Ринок настільки перенасичений, що зробити вибір стає все складніше. Утримуються на плаву тільки ті виробники і продавці, які готові запропонувати клієнтові більше, ніж просто товар. Це може бути унікальна пропозиція, знижка, акція, імідж, зручність використання та ін., - все, що завгодно, аби вигідно виділити продукт серед конкуруючих.

У вас уже є така пропозиція? Тоді потрібно подати її клієнтові. В інтернеті це можна зробити різними способами, і найефективніший серед них - створення лендінгу.

Як лендінг може сприяти розвитку бізнесу?

лендинг для сбора информации  Зібрати інформацію про потенційних клієнтів наладить контакт с целевой аудиторией Встановити контакт із цільовою аудиторією лендинг для роста продаж Збільшити продажі

Лендінг підвищує конверсію і збільшує продажі завдяки:

  • компонентам, які продають, - власне, кожен компонент гарного лендінгу має продавати. Дизайн, тексти, його структура - все це сприяє формуванню позитивного враження про товар і бажання його придбати;
  • постійному нагадуванню про можливість здійснення цільової дії - відповідна кнопка буквально пересувається (але не нав'язливо) за відвідувачем по сайту, надаючи йому можливість на будь-якому етапі зробити замовлення, здійснити купівлю, зателефонувати тощо;
  • концентрації уваги клієнта на особливостях, вигідних відмінностях і перевагах товару.

Лендінг є інструментом продажу будь-якого конкретного товару чи послуги. За допомогою лендінг пейдж особливо доцільно виводити на ринок нові унікальні товари, яким немає аналогів, або продавати акційні. У такому разі ви зможете коротко і переконливо донести до цільової аудиторії те, що ви продаєте, навіщо це потрібно, які проблеми розв'язує товар і яку користь приносить споживачеві.

Пам'ятайте: якщо ви маєте декілька товарів для продажу, найкращим варіантом буде створити для кожного з них окрему цільову сторінку. А ось один лендінг для двох типів товарів може мати зворотний ефект: увага потенційного покупця розсіється на два товари, і зрештою він може відмовитися від купівлі обох.

Фахівці Landing Page Studio ретельно проаналізують ваші товар і пропозицію і в індивідуальному порядку підберуть ті інструменти, які спрацюють і будуть максимально ефективними. Ми зробимо все, щоб перетворити відвідувачів вашого сайту на реальних клієнтів вашої компанії!