Як переконати відвідувача зробити цільову дію «тут і зараз»?

Як переконати відвідувача зробити цільову дію «тут і зараз»?

Дата:9 Ноября 2018
Тема:

Психологічні особливості людини такі, що для спонукання її до дії необхідні 3 аспекти:

  • достатня мотивація до вчинення дії;
  • здатність її реалізувати;
  • наявність тригерів - поштовхів до дії.

Збіг цих умов у часі і просторі дозволить домогтися бажаної дії від будь-якої людини, у тому числі від онлайн-користувача, який потрапляє на односторінковий сайт. Але випадкового візиту користувача на спеціально створену сторінку недостатньо. Необхідно надати вашому «гостю» можливість пройти на ній всі етапи купівлі. Про те, які чинники здатні вплинути на відвідувача і підштовхнути його до вчинення цільової дії, і піде мова далі.

Тригери для досягнення ваших цілей

Тригерами на інтернет-майданчику можуть бути:

Цінова політика і подарунки

  • Безкоштовні пропозиції. Навряд чи хтось зможе відмовитися від можливості спробувати продукт безоплатно, особливо у випадку першого знайомства з онлайн-ресурсом. Щоб «підкупити» відвідувача, запропонуйте замовити ваш продукт або послугу безкоштовно або за дуже низькою ціною.
  • Бонуси та подарунки. Супутні подаруночки до основної покупки є стимулом до повторного звернення клієнта саме до вас.
  • Акції та знижки.

Знижені ціни за умови гарного рекламного інформування матимуть величезне значення для зацікавлених у заощадженні відвідувачів.

Обмеження

  • Вступ до закритих груп. Такий прийом заснований на прагненні людини відчувати свою індивідуальність за рахунок приналежності до якої-небудь спільноти. Запрошення до групи «обраних» допомагає створити штучний ажіотаж навколо продукту або послуги і додатково посилює інтерес користувачів до них.
  • Обмеження у часі. Використання таймера зворотного відліку часу до закінчення пропозиції дозволяє налаштувати клієнта на те, що «ні в якому разі не можна втрачати нагоду».

Зручність

  • Проста навігація і контакти для зв'язку. Максимальне спрощення навігаційних елементів на сторінці дозволить навіть найнедосвідченому користувачеві швидко на ній зорієнтуватися і здійснити цілеспрямовані кроки. А щоб клієнт відчув підтримку, на сайті обов'язково мають бути вказані достовірні телефони, кнопки зворотного дзвінка, спливаюче вікно консультанта.
  • Унікальний дизайн. Оригінальні зображення та фотоматеріали на вашому ресурсі принесуть естетичне задоволення відвідувачеві і безумовно запам'ятаються йому, викликаючи бажання якщо не зразу, то через деякий час повернутися і прийняти вашу пропозицію.
  • Кнопки заклику до дії, які виділяються. Основне призначення кнопок «call-to-action» - інформувати користувача про те, задля чого він перебуває на сторінці, і звільняти його від необхідності переходити на інші сторінки для здійснення замовлення.

Рекомендації

  • Відгуки. Правдиві коментарі споживачів, які вже скористалися товаром або послугою, посилять довіру потенційного клієнта.
  • Соціальні кнопки. У сучасному світі соціальні мережі відіграють велику роль. Тому надана користувачам можливість ділитися інформацією про вас забезпечить додатковий трафік на сайт.

Чим більше мотивуючих елементів буде задіяно на вашому лендінгу, тим вища ймовірність того, що «приземлений» на неї відвідувач не встоїть і спокуситься вашою привабливою пропозицією.