Три помилки, які знижують конверсію сайту, і які роблять усі

Три помилки, які знижують конверсію сайту, і які роблять усі

Дата:8 Ноября 2018
Тема:

Створення сайту, навіть односторінкового, - це складний процес. Під час роботи над ним не тільки початківці, але й досвідчені фахівці іноді роблять не один десяток помилок, наслідком яких стає погана конверсія. Ось три найпоширеніші:

1.  Сайт містить не одну, а кілька торговельних пропозицій

Лендінг пейдж призначена для просування однієї торговельної пропозиції. Якщо ж на сторінці присутні декілька груп товарів або послуг, відвідувач починає замислюватися.

Під час розробки структури сайту важливо визначитися з тим, що отримає користувач у результаті вчинення конкретної цільової дії на сторінці. Не вводьте клієнта в оману і не знижуйте його довіру тим, що створюєте різні заклики на одній сторінці, наприклад, після заголовка і на формах заявок.

2. Невиразний заголовок

Заголовок - саме те, що здатне привернути увагу відвідувача і утримати його на сторінці, що продає. Якщо протягом 10-15 секунд перебування на вашому ресурсі цього не відбувається, користувач закриває його і, не озираючись, крокує на сайти конкурентів.

Особливістю лендінгу є концентрація погляду відвідувача саме на заголовку з першого екрану.

Тому три кити, на яких будується вдалий заголовок - це зрозумілість, лаконічність, цікавість. Наявність цих ознак на 90% визначає те, чи захоче користувач перегорнути сторінку далі.

Працюючи над заголовком, не потрібно винаходити велосипед - достатньо просто дати короткі і в той же час ємні відповіді на запитання, які цікавлять потенційного клієнта:

  • Хто ви?
  • Що ви пропонуєте?
  • Яку користь клієнт отримає від використання вашого товару або послуги?
  • Через який проміжок часу він її отримає?

3. Неякісний дизайн

Технологічність і привабливість сайту - ще не всі дизайнерські складові сучасної посадкової сторінки. Щоб сторінка ефективно працювала і «захоплювала» відвідувачів, кожен з елементів на ній має виконувати важливу місію - спонукати гостей до виконання бажаних для вас дій. З цією метою кнопки, заголовок і підзаголовки повинні кидатись в очі на загальному тлі сайту та його інших елементів.

Погано підібрані і непрофесійно оброблені зображення на сайті можуть катастрофічно зіпсувати враження від створеного ресурсу.

А скопійовані з мережі картинки замість реальних фото вашого товару чи послуги ще більше відвернуть потенційних клієнтів.

У прагненні до ефективного лендінгу, здатного підвищити конверсію продажів, ваше завдання - уникнути таких помилок.