Контекстна реклама

Є продукт для конкретної цільової аудиторії, який ви хочете продавати через інтернет, але не знаєте, як зробити це найбільш ефективно...

Хочете протестувати нішу, але при цьому ваш рекламний бюджет обмежений, а терміни стислі...

Хочете зібрати інформацію про зацікавлених у вашому продукті користувачів або дізнатися їх уподобання...

Бажаєте досягти максимальної конверсії і очікуєте, що кожен третій відвідувач стане вашим клієнтом ...

Ваш бізнес представлений у мережі інтернет? І вам терміново потрібні клієнти і продажі з сайту? Найкращий спосіб отримати бажаний результат - замовити контекстну рекламу.

Універсальність контекстної реклами полягає у тому, що цей ефективний інструмент маркетингу може застосовуватись у будь-якій сфері комерційної діяльності.

Навіщо потрібне налаштування контекстної реклами?

Контекстна реклама допомагає успішно виконати ряд важливих для онлайн-бізнесу завдань:

  1. просунути у мережі свої послуги;
  2. вивести на ринок новий бренд;
  3. залучити перших клієнтів;
  4. розширити охоплення цільової аудиторії;
  5. підвищити продажі.

Які існують види контекстної реклами?

Пошукові (текстові) оголошення. Рекламний текст із гіперпосиланнями, які ведуть на сторінку приземлення рекламодавця, орієнтовані на залучення клієнтів, які готові негайно здійснити покупку. Це ідеальний варіант для тих, хто зацікавлений швидко запустити свій бізнес.

Медійна (банерна) реклама. Являє собою графічні оголошення з текстом і посиланням на цільову сторінку. Шляхом розміщення медійної реклами на партнерських сайтах, тематика яких відповідає інтересам вашого потенційного замовника, ви можете зробити свій бренд таким, що запам'ятовується, і збільшити клієнтський трафік.

Відеореклама. До неї належать відеоролики з посиланням на сайт рекламодавця або на канал YouTube. Якщо ваша мета - підвищити впізнаваність своїх товарів (послуг), цей спосіб найпридатніший. При цьому, ймовірність бути поміченою користувачем у відеореклами вища.

Ремаркетинг (ретаргетінг). Допомагає нагадати про пропозицію тим користувачам, які відвідували ваш сайт раніше. Ремаркетинг здійснюється за допомогою показу релевантних оголошень зацікавленим категоріям користувачів на інших веб-ресурсах, у мобільних додатках і в Google Пошуку, таким чином змушуючи їх повернутися на ваш сайт.

6 переваг контекстної реклами

  • Швидкий результат. Ви отримуєте відвідувачів на сайт вже у перші 24 години після налаштування контекстної реклами.
  • Максимальне охоплення цільової аудиторії. Контекстна реклама орієнтована виключно на вашого потенційного клієнта.
  • Легка модифікація. Ви можете у будь-який момент як додавати чи видаляти ключові слова у рекламних оголошеннях, так і змінювати оголошення під час рекламної кампанії.
  • Прозорий бюджет. Ви сплачуєте лише за фактичні переходи відвідувачів на сайт.
  • Географічне закріплення. Ви можете вибрати налаштування реклами для показу у конкретних регіонах.
  • Зручне планування показу. Можна встановити час демонстрації рекламного оголошення по годинах і днях тижня.

Які види контекстної реклами пропонує Landing Рage Studio?

Залежно від специфіки вашого бізнесу та особистих уподобань фахівці нашої студії готові правильно налаштувати, оперативно запустити і грамотно супроводжувати такі види контекстної реклами, як:

  • Пошукова контекстна реклама у Google Adwоrds.
  • Пошукова контекстна реклама у Яндекс Директ.
  • Медійна (банерна) реклама.
  • Ремаркетинг (ретаргетінг).

Якщо у вас є запитання або ви хочете замовити один з видів контекстної реклами прямо зараз, звертайтеся до менеджерів Landing Page Studio за телефоном або через сайт.

Контекстна реклама Google Adwords
Детальніше
Контекстна реклама Яндекс Директ
Детальніше