Чим відрізняється дорогий лендінг від недорогого?

Чим відрізняється дорогий лендінг від недорогого?

Дата:13 Марта 2017
Тема:Розробка

Сьогодні багато представників сфер торгівлі, виробництва та послуг для просування свого бізнесу замовляють розробку лендінг пейдж. Цей інструмент є головним джерелом для залучення клієнтів.

Процес створення реально працюючого лендінгу за масштабом можна порівняти з організацією нового бізнесу. Щоб він «вистрілив і потрапив» у цільову аудиторію, до вибору розробників сторінки, що продає, потрібно підійти серйозно. Адже від якості їх роботи залежить ефективність популярного онлайн-інструменту.

У прагненні заманливо подати свою пропозицію пам'ятайте, що послуги кваліфікованих фахівців зі створення ексклюзивного інтернет-майданчика для вашого бізнесу будуть коштувати дорожче, ніж замовлення розробки лендінгу у фрілансерів, особливо на основі шаблонного рішення. Але й результат ви отримаєте відповідний.

4 суттєві відмінності дорогого односторінкового сайту від недорогого

  1. Індивідуально спроектована структура. Купівля недорогого типового шаблону лендінгу обмежить ваші можливості і не дозволить до дрібниць відобразити задуману ідею на посадковій сторінці. У той же час оригінальне верстання індивідуального макету покаже онлайн-інструмент з найвигідніших боків і грамотно проведе відвідувача від початку до кінця лендінг пейдж.

  2. Продуманий до дрібниць неповторний дизайн. Завдяки спільній роботі персонального проект-менеджера і маркетолога над створенням лендінгу спочатку детально вивчаються усі особливості вашого бізнесу і визначаються важливі для споживача деталі. Потім дизайнер якісно промальовує визначені елементи, а програміст впроваджує супутні ефекти (паралакс, геотаргетінг і т.ін.). Багатопрофільні виконавці, які працюють наодинці, можуть просто не помітити деякі нюанси, а через відсутність гарного смаку і стилю - знизити привабливість інтерфейсу.

  3. Заманливий текстовий контент. Доручивши створення копірайту для посадкової сторінки фрілансеру або автору-початківцю за нижчою ціною, є велика ймовірність того, що заголовки й текст, які мають продавати, будуть не найкращої якості. А текстовий контент, підготовлений копірайтером спеціалізованої студії, врахує відмінні переваги пропозиції і зробить акцент на фразах, повз які потенційний клієнт просто не зможе пройти.

  4. Стабільна робота односторінкового сайту. Ризик виникнення проблем у роботі й обслуговуванні спроектованої зі знанням справи дорогої посадкової сторінки мінімізований. Тоді як створений за дешевшу ціну лендінг загрожує частою появою багів і проблем, які будуть потребувати платного усунення досвідченими фахівцями.

Щоб не довелося платити за лендінг двічі, не беріть приклад зі скупого - відразу обирайте професійних розробників. Нехай на початковому етапі ви вкладете більше коштів, проте згодом зможете отримувати гарантовану віддачу від збільшення конверсії лендінгу, який працюватиме безперебійно.