У межах звичайного сайту складно збільшити основний показник його ефективності - конверсію, що являє собою відсоткове співвідношення кількості відвідувачів сайту, які виконали певну дію, до їх загальної кількості. Тому і створюються спеціальні сторінки приземлення.
Відмінності лендінг пейдж від головної сторінки сайту:
Лендінг пейдж (односторінковий сайт, посадкова сторінка, цільова сторінка, сторінка, що продає, сторінка приземлення, сторінка захоплення) - це найперша сторінка, яку бачать люди після кліка на рекламне оголошення або переходу за посиланням із соціальної мережі. Вона допомагає конвертувати відвідувачів у клієнтів результативніше, ніж головна сторінка сайту.
Перш ніж починати створення лендінгу, потрібно визначити вашу цільову аудиторію і її потреби.
Для цього поставте собі такі запитання:
Давайте детально розглянемо, яке значення мають відповіді на ці запитання, і як впливають на якість сторінки, що продає.
У вашого сайту може бути кілька цільових груп. Не полінуйтеся за допомогою ручки і паперу детально «намалювати портрет» потенційного клієнта з кожної з цих груп:
Враховуючи відповіді на ці запитання, ви створите для кожної цільової групи клієнтів збірний образ - персону. Це допоможе зрозуміти бажання різних груп ваших клієнтів і впливати на відвідувачів сторінки максимально ефективно.
На цьому етапі намагайтесь дуже лаконічно (у 2-х реченнях) сформулювати відповіді на такі запитання:
Чітка пропозиція, здатна продавати ваш товар або послугу, має назву «унікальна торговельна пропозиція» (УТП). Щоб правильно подати клієнту вашу пропозицію, відмінну від конкурентних, під час її формулювання обов'язково задійте 3 складові:
Далі потрібно визначитися з цільовою дією, якої ви хочете домогтися від відвідувача вашої сторінки приземлення після її прочитання. Залежно від того, що ви пропонуєте, це може бути замовлення, дзвінок, підписка і т.д. Заклик до бажаної дії, який впливає на майбутній шаблон сторінки, що продає, позначається кнопкою «call-to-action». Саме частота натискання на цю кнопку буде визначати ефективність готової лендінг пейдж.
Після проходження усіх підготовчих етапів і отримання відповідей на поставлені запитання можна розпочинати безпосередньо побудову посадкової сторінки. За умови її створення на основі прототипу вона вийде дійсно крутою і забезпечить високий рівень продажів у вашому бізнесі!