Підготовка до створення ідеальної лендінг пейдж

Підготовка до створення ідеальної лендінг пейдж

Дата:9 Ноября 2018
Тема:

У межах звичайного сайту складно збільшити основний показник його ефективності - конверсію, що являє собою відсоткове співвідношення кількості відвідувачів сайту, які виконали певну дію, до їх загальної кількості. Тому і створюються спеціальні сторінки приземлення.

Відмінності лендінг пейдж від головної сторінки сайту:

  • призначення для одного продукту або послуги;
  • відсутність навігації і банерів;
  • кожний елемент потрібен для захоплення уваги і переконання вчинити конкретну дію прямо зараз (купити товар чи послугу, скачати софт, підписатися на розсилку).

Пастка для клієнтів замість сита

Лендінг пейдж (односторінковий сайт, посадкова сторінка, цільова сторінка, сторінка, що продає, сторінка приземлення, сторінка захоплення) - це найперша сторінка, яку бачать люди після кліка на рекламне оголошення або переходу за посиланням із соціальної мережі. Вона допомагає конвертувати відвідувачів у клієнтів результативніше, ніж головна сторінка сайту.

Перш ніж починати створення лендінгу, потрібно визначити вашу цільову аудиторію і її потреби.

Для цього поставте собі такі запитання:

  1. Хто ваш клієнт?
  2. У чому полягає ваша унікальна торговельна пропозиція?
  3. Яка головна користь вашого товару або послуги для клієнта?
  4. Навіщо ви створюєте сторінку?

Давайте детально розглянемо, яке значення мають відповіді на ці запитання, і як впливають на якість сторінки, що продає.

Персоналізація посадкової сторінки

У вашого сайту може бути кілька цільових груп. Не полінуйтеся за допомогою ручки і паперу детально «намалювати портрет» потенційного клієнта з кожної з цих груп:

  • Хто він?
  • Якої статі і віку?
  • Які проблеми і потреби має?
  • Які життєві цінності для нього важливі?
  • Які очікування і сумніви у нього виникають?

Враховуючи відповіді на ці запитання, ви створите для кожної цільової групи клієнтів збірний образ - персону. Це допоможе зрозуміти бажання різних груп ваших клієнтів і впливати на відвідувачів сторінки максимально ефективно.

Чітке позиціонування вашого продукту і компанії

На цьому етапі намагайтесь дуже лаконічно (у 2-х реченнях) сформулювати відповіді на такі запитання:

  • Хто ви?
  • Що ви пропонуєте?
  • Чому потрібно обрати саме вас?

Чітка пропозиція, здатна продавати ваш товар або послугу, має назву «унікальна торговельна пропозиція» (УТП). Щоб правильно подати клієнту вашу пропозицію, відмінну від конкурентних, під час її формулювання обов'язково задійте 3 складові:

  1. Впізнавана назва товару або послуги.
  2. Унікальність (відома торгова марка, властивості продукту, способи придбання).
  3. Зрозуміла для покупця користь.

Призначення сторінки захоплення

Далі потрібно визначитися з цільовою дією, якої ви хочете домогтися від відвідувача вашої сторінки приземлення після її прочитання. Залежно від того, що ви пропонуєте, це може бути замовлення, дзвінок, підписка і т.д. Заклик до бажаної дії, який впливає на майбутній шаблон сторінки, що продає, позначається кнопкою «call-to-action». Саме частота натискання на цю кнопку буде визначати ефективність готової лендінг пейдж.

Після проходження усіх підготовчих етапів і отримання відповідей на поставлені запитання можна розпочинати безпосередньо побудову посадкової сторінки. За умови її створення на основі прототипу вона вийде дійсно крутою і забезпечить високий рівень продажів у вашому бізнесі!