Правильна інформаційна структура сайту, що продає

Правильна інформаційна структура сайту, що продає

Дата:9 Ноября 2018
Тема:

Не розраховуйте, що користувач потрапить на вашу цільову сторінку і відразу захоче на ній щось придбати. Для того, щоб він вчинив цільову дію, його треба «захопити», тобто переконати це зробити. Схема сценарію переконання, що складається з послідовних етапів, така: увага - інтерес - бажання - довіра - дія - задоволення. Її покрокове проходження - це і є процес прийняття рішення користувачем.

«Подорож» відвідувача лендінг пейдж здійснюється по оформленим смисловим блокам. Кожен з них відповідає певній стадії купівельної поведінки.

Структура лендінгу

Якою ж має бути структура сторінки, що продає, щоб вона виправдовувала свою назву?

1. Захоплення уваги відвідувача

Насамперед намагайтеся захопити увагу відвідувача і не допустіть, щоб він швидко пішов з односторінкового сайту. Цього можна досягти за допомогою використання технічних елементів:

  • заголовок;
  • підзаголовок;
  • зображення.

У заголовку має зазначатися найбільша користь, яку користувач отримає, якщо скористається вашою пропозицією.

Завдання підзаголовка - розкрити деякі цікаві деталі офферу (інші переваги) і посилити інтерес відвідувачів до подальшого читання сайту.

Щоб користувач розумів, що на цій сторінці він зможе виконати будь-яку дію, у цьому блоці можна розмістити перший заклик до неї: купити, зареєструватися, передплатити і т.д.

2. Посилення і утримання інтересу

Після того, як ви привернули увагу користувача мережі, необхідно посилити і утримати його зацікавленність. У цьому допомагає розміщений на сторінці контент:

  • Текст, що продає. У гарному тексті підкреслюються переваги продукту чи послуги і описується користь від його придбання.
  • Відео про продукт або послугу. Це додатковий плюс, завдяки якому ви демонструєте відвідувачеві продукт або послугу в дії і наочно показуєте користь від замовлення. Перевага відеоматеріалу полягає у здатності показати продукт або послугу з таким ступенем деталізації, який не під силу текстовій складовій.

3. Бажання здійснити купівлю

Щоб у відвідувача вашого лендінгу виникло бажання придбати товар, перерахуйте у списку причини для купівлі товару чи замовлення послуги саме у вас:

  • зиск від використання;
  • переваги вашого продукту;
  • користь, яку отримає покупець.

4. Довіра

Користувач, який дійшов до цього етапу, вже готовий до цільової дії. У нього виникає лише одне запитання: чи можна вам довіряти? Щоб усунути існуючі сумніви, розташуйте на сайті так звані тригери довіри:

  • Відгуки. Потенційному клієнту завжди цікаво дізнатися, що про вашу пропозицію говорять реальні покупці, які вже нею скористалися. Такі правдиві відгуки можна подати як у вигляді тексту, так і відео. В ідеалі вони мають спростувати усі можливі заперечення з боку потенційного клієнта.
  • Логотипи партнерів. Достатньо подати логотипи основних партнерів, яких знає аудиторія.
  • Гарантія. Є найпотужнішим інструментом усунення заперечень користувача. І якщо ви здатні гарантувати клієнтові певний результат, обов'язково скажіть про це на сайті.

5. Переконання

Наступний крок - переконати відвідувача зробити потрібну дію негайно. До найпоширеніших варіантів цільових дій належать:

  • купити зараз;
  • зателефонувати;
  • зареєструватися;
  • проконсультуватися безкоштовно;
  • передплатити розсилку.

Заклики до дії на сторінці, що продає, реалізовуються за допомогою великої красивої кнопки. Якщо вашу сторінку відвідуватимуть різні типи цільової аудиторії, одного призову до дії може бути недостатньо.

Для підвищення конверсії вашого лендінгу важливо опрацювати цільові дії для кожної цільової групи.

Беріть до уваги, що не кожен відвідувач сторінки готовий вчинити цільову дію прямо зараз. Деяким потрібен час на обдумування, тому вони йдуть із сайту. Щоб користувачі не забули про вас і через деякий час повернулися, спробуйте придумати альтернативний безпечний заклик до дії:

  • підписатися на новини у ВК;
  • лайкнути сторінку у Fb ;
  • зробити ретвіт;
  • скачати дайджест в обмін на електронну адресу.

Вчинення відвідувачем альтернативної дії означає його згоду на довготривалі стосунки з вами. За таких умов потенційного клієнта буде легше перетворити на реального.

Посиленню зв'язку сприяє і наявність на сайті блоку FAQ (від англ. Frequently Asked Questions - запитання, які часто задаються). З його допомогою ви пояснюєте користувачеві хід вашої з ним співпраці і відповідаєте на типові запитання:

  1. Що я отримаю, якщо надішлю заявку?
  2. Коли чекати відповіді?
  3. До кого я можу звернутися, якщо мене не задовольнить покупка?

Чим більше буде запитань, на які ви дасте відповіді, тим менше сумнівів залишиться у відвідувача.

Щоб зрештою користувач погодився прийняти вашу пропозицію, вам необхідно правильно її донести. Якщо це станеться, то відбудеться задоволення купівельної потреби. Як наслідок - клієнт буде повертатися до вас знову і знову, збільшуючи конверсію вашого сайту і обсяги ваших продажів.