Якісний лендінг, який він?

Якісний лендінг, який він?

Дата:10 Марта 2017
Тема:Розробка

Лендінг, який розглядається з позицій бізнесу, є односторінковим веб-сайтом, орієнтованим на конкретну цільову аудиторію з метою здійснення нею бажаних вами дій.

Якісний лендінг дозволяє власнику:

  • отримати контактні дані відвідувачів шляхом їх реєстрації, підписки на розсилку або скачування ними софту;

  • продати конкретний різновид товару або послуги.

Чим більшу кількість потенційних клієнтів зможе залучити лендінг пейдж, тим ефективнішою її можна вважати.

7 ознак якісного лендінгу

Виділимо основні критерії, за якими оцінюється якість готового лендінгу.

  1. Релевантність. Інформація на посадковій сторінці має відповідати відомостям із джерела, за яким користувач на неї перейшов з пошукової системи або рекламного банера. Тобто, якщо відвідувач прийшов по пральну машину в розстрочку, саме це ви і пропонуєте на сторінці. Ось чому лендінг пейдж, що дійсно продає, створюється окремо для кожної маркетингової кампанії.
  2. Логічна послідовність елементів. Прийняти рішення на користь здійснення цільової дії відвідувачеві допомагає продуманий порядок розташування графічних елементів лендінг пейдж (іконок, стрілок, картинок та ін.). А застосування контрастних кольорів для складових компонентів сторінки акцентує на важливих областях і тим самим привертає до себе увагу.
  3. Ефективний заголовок. Цікавий і одночасно зрозумілий заголовок дозволяє відвідувачеві відчути, що він потрапив у потрібне місце, і утримує на сторінці якомога довше. Зробити заголовок помітним допомагає великий шрифт і його розміщення у верхній частині лендінгу.
  4. Заклик до конкретної дії. Завдяки яскравим кнопкам call-to-action відвідувач чітко розуміє, що йому слід зробити («Підписатися на розсилку», «Заповнити форму» і т.ін.) і якого результату очікувати у відповідь. Причому виконані у привабливому дизайні СТА-кнопки мають закликати потенційного клієнта до виконання єдиної головної дії.
  5. Надання переконливих гарантій. Усунути пов'язані із купівлею побоювання користувача здатна надана можливість повернення покупцем продукції у разі, якщо вона не задовольняє його запити. А стимулювати відвідувача до подальшого замовлення покликана пропозиція безкоштовно скористатися певним видом товару чи послуги.
  6. Динамічні таймери. Їх використання призначене для створення ефекту дефіциту і спонукання відвідувача прямо зараз зателефонувати, заповнити форму, зробити замовлення і т.ін. Роль таких додаткових «мотиваторів» на сторінці можуть грати лічильники відліку часу до закінчення акції або лічильники кількості товару, який залишається.
  7. Елементи довіри. Щоб переконати потенційного клієнта у тому, що користуватися послугами лендінгу цілком надійно і безпечно, при оформленні посадкової сторінки задіюються різні соціальні сервіси. Наприклад, на ній розміщуються відгуки попередніх замовників, відомості про кількість клієнтів, які зробили покупку або використовують сервіс, сертифікати якості та ін. При цьому дані відвідувачам потрібно надавати на умовах чесності.

Маючи уявлення про те, який вигляд матиме професійний лендінг, і маючи у своєму розпорядженні власні ідеї щодо реалізації майбутньої сторінки захоплення, вам залишається лише звернутися по допомогу до перевірених розробників.