Бажаєте дізнатися, як залучити цільову аудиторію на свій односторінковий сайт? Існує безліч способів: розсилки, віджети, соціальні мережі та інші. Але найкраще скористатися гарантованим варіантом - купити контекстну рекламу.
Контекстна реклама - це короткі рекламні оголошення, які відображаються для інтернет-користувачів лише у тому випадку, коли ті висловили свою зацікавленість у них.
Головною функцією контекстної реклами є залучення на сайт якісних цільових відвідувачів.
Якщо ключові запити для рекламного оголошення підібрані правильно, ви почнете залучати цільових відвідувачів і збільшувати продажі. В іншому випадку ви тільки втратите гроші і зневіритеся в ефективності інструменту.
Типовою помилкою «провалу» контекстної реклами є вказівка виключно загальних слів (наприклад, замість «вікна Дніпро купити» - просто «вікна»). Щоб уникнути такого недоліку, уявіть себе на місці відвідувача і подумайте, як би ви шукали свій власний продукт/послугу. Або запитайте своїх друзів, які б словосполучення вони використовували для пошуку товарів на зразок ваших.
Одного правильного підходу до створення контекстної реклами недостатньо. Щоб стати помітнішими за своїх конкурентів, намагайтесь використовувати такі фішки:
Однією з особливостей роботи з контекстними рекламними оголошеннями є можливість їх редагування. Але якщо ви не хочете витрачати час на обов'язкову модерацію відкоригованого оголошення, тоді просто створюйте нове. У такому випадку старе рекламне оголошення потрібно вимкнути, а замість нього починає працювати нове.
Грамотний підхід до створення контекстної реклами з урахуванням уже існуючих рекламних оголошень конкурентів дозволить залучити на ваш сайт додатковий потік зацікавлених відвідувачів.