Причини, з яких користувачі не роблять цільових дій на вашому сайті

Причини, з яких користувачі не роблять цільових дій на вашому сайті

Дата:8 Ноября 2018
Тема:

Деякі власники сайтів помилково вважають, що розміщення дизайнерського банера на головній сторінці і купівлі реклами з направленням на сайт потоку нових відвідувачів цілком достатньо для збільшення продажів певного товару. Але на практиці все інакше. Усе залежить від того, куди прямує потік відвідувачів. Варіантів може бути декілька.

Відправлення відвідувачів на головну сторінку сайту

Головна сторінка сайту, створена для загальних цілей, часто перевантажена навігацією, банерами і новинами. Тому цільова дія на ній чітко не простежується.

Статистика показує, що після відвідування головної сторінки 40-60% відвідувачів сайту залишає його до проведення оптимізації.

Велика кількість організацій, щоб посилити свій бренд і залучити на головну сторінку сайту максимальну кількість відвідувачів, виділяють великі бюджети на створення сайтів та проведення рекламних та PR-кампаній. І в результаті цих дій половина з тих, хто доходить до сайту, закриває його, так і не клікнувши ні на одне з посилань.

Також, існує можливість потрапляння клієнта на ваш сайт за допомогою контекстної реклами. У цьому випадку важливо, щоб повідомлення у рекламному блоці, на яке клікає користувач, і повідомлення на головній сторінці при переході на неї збігалися між собою. У іншому випадку навіть найлояльніший відвідувач відчує себе обдуреним і залишиться незадоволений (наприклад, якщо в рекламі йтиметься про монітори зі знижкою, а користувач потрапляє в інтернет-магазин комп'ютерної техніки).

Формула гарного кліка для клієнта являє собою збіг рекламного повідомлення та повідомлення на сторінці сайту.

При дотриманні цієї умови відвідувач захоче залишитись на ресурсі і детальніше вивчити вашу пропозицію.

Відправлення відвідувачів на сторінку каталогу товарів

Сторінка з товарними позиціями має ті ж недоліки, що й головна сторінка, оскільки знаходиться у контексті всього сайту. Плюс зовні вона схожа на таблиці в Excel. Така сторінка неефективна, оскільки вона не допомагає у вирішенні таких питань:

  • справити враження;
  • порівняти;
  • обрати відповідне рішення;
  • зробити замовлення без затримок.

Найпопулярніший спосіб переконати відвідувача зробити цільову дію на вашому сайті - змусити його пройти через усі етапи здійснення покупок у межах однієї сторінки, що пропонує конкретний товар. Її створення забезпечить вам певний рівень продажів за рахунок того, що відвідувачі відгукнуться на заклик зі сторінки.