Не хочете, щоб після відвідування вашого сайту користувач обрав конкурентів? Тоді уважно ознайомтеся з переліком недоліків у створеному функціоналі сайту, які найчастіше зустрічаються.
Головна сторінка сайту
Для головної сторінки сайту характерні такі поширені помилки:
- Поганий дизайн і незручне юзабіліті. Складна і нелогічна структура сайту з незрозумілою навігацією бентежить і відштовхує більшість відвідувачів.
- Неякісний контент. Як неграмотне текстове, так і непрофесійне графічне наповнення користувач помітить з перших хвилин перебування на сторінці. До того ж неунікальність матеріалу ще й негативно відіб'ється на SEO-оптимізації.
- Низька швидкість завантаження сторінки. Сторінка, яка завантажується більше 3 с, викликає у відвідувача непереборне бажання закрити її і перейти за іншим посиланням.
Сторінка каталогу
Передчасно піти зі сторінки каталогу відвідувача можуть змусити:
- Відсутність опису товару на сторінці. Неструктурований по розділах товарний асортимент, ненадання інформації про наявність товару на складі, невідомі умови доставки, відсутність відгуків - все це призводить до відмови відвідувача від можливої покупки.
- Отримання відомостей про ціни за запитом або шляхом їх скачування. Вимога, щоб користувач зробив запит на ціну на той чи інший товар, а також знаходження прайсів у окремих файлах затягує процес отримання даних про продукцію інтернет-магазину. Винятком для вказівки цін на сторінці каталогу може бути лише часте внесення змін, що обумовлює неможливість своєчасної заміни прайсів на сайті.
- Складний алгоритм покупки. Довгий пошук потрібного товару чи контакту, необхідність заповнення довгих форм можуть відволікти відвідувача і перешкодити йому закінчити розпочату купівлю.
«Кошик» сайту
Перешкодити користувачеві остаточно оформити замовлення у «кошик» можуть такі недоліки:
- Відсутність доступу до повної інформації про товар з «кошика». Необхідність переходу відвідувача знову до каталогу товарів після того, як продукція вже була відібрана ним у «кошик» для покупки, стає великою незручністю. Типовою поведінкою відвідувача у цьому випадку стає його вихід з сайту.
- Відсутність опції автозбереження товару в «кошику». У разі переривання зв'язку між сайтом і клієнтом (проблеми з інтернет-з'єднанням, випадкове закриття клієнтом сторінки) необхідність повторних дій може спровокувати відмову від покупки або скорочення списку обраних товарів.
- Необхідність реєстрації. Пропозиція зареєструватися після того, як користувач поклав товар до «кошика», а іноді навіть і до оформлення замовлення, є одним з найсуттєвіших недоліків онлайн-магазину.
Тепер справа за вами: провести внутрішню оцінку власного ресурсу і у разі виявлення вказаних недоліків якомога швидше виправити їх. Так ви і репутацію сайту врятуєте, і продажі на ньому підвищите.