Хочете збільшити конверсію сайту та підвищити рівень продажів за його допомогою? У такому випадку створіть спеціальну сторінку приземлення (лендінг пейдж). Вона має різні назви - цільова сторінка, посадкова сторінка, сторінка, що продає, сторінка захоплення. Але суть її залишається незмінною: вона допомагає конвертувати відвідувачів у клієнтів набагато ефективніше, ніж звичайний сайт.
Лендінг пейдж - це місце, куди направляється потік реклами.
Саме з такою сторінкою насамперед стикаються люди після кліка на рекламне оголошення.
Залежно від дії, якої ви хочете домогтися від відвідувача, розрізняють лендінг пейдж 2-х типів:
Зупинимося на тому, що таке лід. Будь-яка виконана відвідувачем цільова дія, що приносить йому користь, а вам - дохід, називається лідом.
До лідів належать:
Основним завданням генератора лідів є збір інформації про користувачів.
Незалежно від роду вашої діяльності, за допомогою такої сторінки ви постійно збираєте відомості про свою цільову аудиторію, розширюєте власну базу даних і маєте можливість впливати на потенційних клієнтів.
Однак люди не завжди готові поділитися своїми особистими даними просто так. Тому часто в обмін на вашу контактну інформацію деякі сторінки щось пропонують. Йдеться про сторінки, побудовані за принципом «клікни далі». Заклик до виконання кліка, після чого відбувається перехід відвідувача на іншу сторінку, і є головною метою їх створення. Переконуючи натиснути на одну з кнопок: «купити», «дізнатися подробиці», «зареєструватися» та інші, такий лендінг розкриває всі переваги вашого товару або послуги.
Шляхом надання користувачеві усієї необхідної інформації ви плавно готуєте його до здійснення необхідної вам дії. Потрапляння на таку сторінку гарантує швидшу купівлю, реєстрацію чи передплату розсилки вашої пропозиції з боку її гостей.