Як впровадити стратегію e-mail-маркетингу у себе на сайті?

Як впровадити стратегію e-mail-маркетингу у себе на сайті?

Дата:8 Февраля 2017
Тема:E-mail-маркетинг

Так само, як почуття закоханих потребують постійного підживлення, так і комунікації з клієнтами в електронній пошті потребують від власників сайту безперервної роботи. Найкращим інструментом з її виконання є е-mail-маркетинг. Це ефективний спосіб побудови тривалих довірчих стосунків зі своїми клієнтами. Давайте детальніше розберемося, у чому ж полягає його суть.

Ефективність е-mail-маркетингу в дії

Уявіть, що ви хочете придбати мобільний телефон останньої версії, але при цьому недостатньо добре розбираєтеся в новинках. Що ви робите?

Насамперед заходите на різні сайти, які пропонують купити найсучасніші моделі гаджетів. У цілому вони майже не відрізняються між собою, тому ваша зацікавленість ще не прокинулась.

І раптом на одному з інтернет-ресурсів вам пропонують виконати просту дію: передплатити - і отримати 10 безкоштовних відеоуроків з використання можливостей цифрового пристрою. Приваблива пропозиція, чи не так? Тим більше, що ви не можете зробити вибір і віддати перевагу тій чи іншій сучасній моделі телефону, тому професійна допомога вам би не завадила. Звісно, ви здійснюєте передплату шляхом внесення свого імені, адреси електронної пошти та проходження нескладної процедури підтвердження. І з часом отримуєте лист з посиланням на обіцяні уроки.

А тепер замисліться, скільки ще передплатників отримали такий лист? З моменту появи гаджета їх кількість може досягти десятків тисяч людей.

Таким нехитрим способом автор сайту безперервно збільшує свою базу потенційних клієнтів, збираючи дані про нових відвідувачів.

Ось так між автором сайту і його відвідувачами встановлюється тривалий зв'язок. В основі цих добровільних взаємовідносин знаходиться чітке розуміння автора: у вас є проблема, у нього - її розв'язання.

Принципи успішного впровадження е-mail-маркетингу на своєму сайті

Після того, як у вас з'явилися перші передплатники з контактними даними кожного з них, починається активна робота з впровадження стратегії е-mail-маркетингу. Складається вона з таких етапів:

  1. Побудова своєї компанії (бренду). Метою дій є формування впізнаваності компанії, про яку передплатники, безумовно, хотіли б дізнатися більше.
  2. Повідомлення передплатникам релевантної інформації. Позитивний результат досягається шляхом сегментації і виділення цільових груп серед своїх передплатників, кожний з яких має свої потреби і очікування.
  3. Визначення оптимальної кількості листів для розсилки. Згідно з дослідженнями в ідеалі розсилку слід робити мінімум раз на місяць.
  4. Боротьба зі зменшенням бази передплатників. Завдання полягає у підтримці постійної зацікавленності передплатників, яка має тенденцію згасати згодом.

Дотримання вказаних рекомендацій на практиці дозволить вам підвищити конверсію односторінкового сайту набагато ефективніше за будь-який інший канал інформації. Адже саме після отримання електронного листа половина споживачів і здійснює онлайн-покупку. Беріть і ви на озброєння перевірені правила впровадження стратегії e-mail маркетингу у себе на сайті!