Ви спеціалізуєтесь на продажах конкретного товару або послуги через односторінковий сайт і хочете збільшити кількість замовників? Або маєте великий веб-портал, цільову аудиторію якого ви бажаєте збільшити у кілька разів? В обох випадках вам підійде контекстна реклама Яндекс Директ. Вона дозволить задовольнити попит з боку тих користувачів, яким дійсно цікавий запропонований вами товар чи послуга.
Контекстна реклама Яндекс та її можливості
Контекстна реклама Яндекс - це текстові рекламні оголошення, показ яких відбувається у рядку пошуку Яндекс у відповідь на запит користувача.
Оскільки використання пошукової системи Яндекс більш характерне для російських регіонів, то така контекстна реклама підійде замовникам із ближнього зарубіжжя, які планують просувати бізнес у межах своєї країни.
Із замовленням контекстної реклами Яндекс ви зможете:
підвищити конверсію свого сайту;
отримувати прибуток з першого дня запуску;
посилити впізнаваність своїх товарів (послуг);
збільшити дохід від продажів.
При цьому ви сплачуєте лише за фактичні переходи на сайт, а не покази оголошення, і встановлюєте ціну за клік самостійно.
Для того, щоб контекстна реклама Яндекс ефективно виконувала свої функції, її створення краще доручити досвідченим фахівцям. Команда Landing Page Studio пропонує скористатися послугою правильного налаштування і професійного супроводу контекстної реклами у пошуковій системі Яндекс.
Процес створення і підтримки контекстної реклами Яндекс фахівцями Landing Page Studio
Підготовчий етап.
Вивчаємо специфіку вашого бізнесу і аналізуємо конкурентів.
Збираємо і погоджуємо з вами семантику.
Розробляємо стратегію рекламної кампанії.
Прораховуємо бюджет реклами Яндекс з урахуванням таргетингу.
Визначаємо посадкові сторінки, відштовхуючись від пошукових запитів.
Здійснюємо базовий аудит вашого сайту.
Перевіряємо наявний на сторінках текстовий контент.
Етап налаштування.
Налаштовуємо цілі, події та фільтри у Яндекс Метриці за такими можливими параметрами, як:
цільова аудиторія;
час показів;
регіон і розклад показів;
вартість кліків (переходів на сайт);
уточнення і розширення.
Пов'язуємо сервіси Яндекс Директ і Яндекс Метрики, щоб моніторити канали залучення трафіку.
Під'єднуємо вебвізор у Яндекс Метриці з метою фіксації дій відвідувачів і код Е-commerce для відстеження зроблених замовлень.
Аналізуємо ступінь взаємодії відвідувачів з веб-сайтом за допомогою карти кліків.
Налаштовуємо відстеження офлайн-конверсій (дзвінків із сайту) за необхідності.
Етап супроводу.
Оптимізуємо ціну за клік і тексти оголошень на основі результатів А/В тестування різних варіантів.
Розширюємо охоплення і деталізуємо рекламну кампанію.
Оптимізуємо позиції показу реклами Яндекс на підставі аналізу конверсій, показника ROI і денного бюджету на кожну категорію товарів (послуг).
Створюємо нові посадкові сторінки у разі розширення семантичного ядра.
Складаємо список мінус-слів.
Готуємо розгорнуті звіти.
Рекламна кампанія Яндекс під керівництвом Landing Page Studio - це:
Налаштування контекстної реклами Яндекс з урахуванням ваших бізнес-завдань.
Проведення рекламної кампанії злагодженою командою фахівців з питань контекстної реклами Яндекс.
Проходження успішної модерації у коротші терміни.
Моніторинг за усіма параметрами з метою покращення результатів рекламної кампанії у Яндекс.
Оптимізація вашого бюджету на контекстну рекламу Яндекс.
Ви можете налаштувати і проводити рекламну кампанію Яндекс Директ самостійно. Але навіщо, якщо ефективніше це зроблять професіонали Landing Page Studio? За однакової конверсії сайту продажі будуть вищими, а вартість кліка за уиови незмінного бюджету - менша.
Для замовлення контекстної реклами Яндекс звертайтесь до наших менеджерів за телефоном або залишайте запит на сайті Landing Page Studio.