Контекстна реклама Яндекс Директ

Ви спеціалізуєтесь на продажах конкретного товару або послуги через односторінковий сайт і хочете збільшити кількість замовників? Або маєте великий веб-портал, цільову аудиторію якого ви бажаєте збільшити у кілька разів? В обох випадках вам підійде контекстна реклама Яндекс Директ. Вона дозволить задовольнити попит з боку тих користувачів, яким дійсно цікавий запропонований вами товар чи послуга.

 

Контекстна реклама Яндекс та її можливості

 

Контекстна реклама Яндекс - це текстові рекламні оголошення, показ яких відбувається у рядку пошуку Яндекс у відповідь на запит користувача.

 

Оскільки використання пошукової системи Яндекс більш характерне для російських регіонів, то така контекстна реклама підійде замовникам із ближнього зарубіжжя, які планують просувати бізнес у межах своєї країни.

 

Із замовленням контекстної реклами Яндекс ви зможете:

  • підвищити конверсію свого сайту;

  • отримувати прибуток з першого дня запуску;

  • посилити впізнаваність своїх товарів (послуг);

  • збільшити дохід від продажів.

 

При цьому ви сплачуєте лише за фактичні переходи на сайт, а не покази оголошення, і встановлюєте ціну за клік самостійно.

 

Для того, щоб контекстна реклама Яндекс ефективно виконувала свої функції, її створення краще доручити досвідченим фахівцям. Команда Landing Page Studio пропонує скористатися послугою правильного налаштування і професійного супроводу контекстної реклами у пошуковій системі Яндекс.

 

Процес створення і підтримки контекстної реклами Яндекс фахівцями Landing Page Studio

 

  1. Підготовчий етап.

  • Вивчаємо специфіку вашого бізнесу і аналізуємо конкурентів.

  • Збираємо і погоджуємо з вами семантику.

  • Розробляємо стратегію рекламної кампанії.

  • Прораховуємо бюджет реклами Яндекс з урахуванням таргетингу.

  • Визначаємо посадкові сторінки, відштовхуючись від пошукових запитів.

  • Здійснюємо базовий аудит вашого сайту.

  • Перевіряємо наявний на сторінках текстовий контент.

 

  1. Етап налаштування.

  • Налаштовуємо цілі, події та фільтри у Яндекс Метриці за такими можливими параметрами, як:

  • цільова аудиторія;

  • час показів;

  • регіон і розклад показів;

  • вартість кліків (переходів на сайт);

  • уточнення і розширення.

  • Пов'язуємо сервіси Яндекс Директ і Яндекс Метрики, щоб моніторити канали залучення трафіку.

  • Під'єднуємо вебвізор у Яндекс Метриці з метою фіксації дій відвідувачів і код Е-commerce для відстеження зроблених замовлень.

  • Аналізуємо ступінь взаємодії відвідувачів з веб-сайтом за допомогою карти кліків.

  • Налаштовуємо відстеження офлайн-конверсій (дзвінків із сайту) за необхідності.

 

  1. Етап супроводу.

  • Оптимізуємо ціну за клік і тексти оголошень на основі результатів А/В тестування різних варіантів.

  • Розширюємо охоплення і деталізуємо рекламну кампанію.

  • Оптимізуємо позиції показу реклами Яндекс на підставі аналізу конверсій, показника ROI і денного бюджету на кожну категорію товарів (послуг).

  • Створюємо нові посадкові сторінки у разі розширення семантичного ядра.

  • Складаємо список мінус-слів.

  • Готуємо розгорнуті звіти.

 

Рекламна кампанія Яндекс під керівництвом Landing Page Studio - це:

 

  • Налаштування контекстної реклами Яндекс з урахуванням ваших бізнес-завдань.

  • Проведення рекламної кампанії злагодженою командою фахівців з питань контекстної реклами Яндекс.

  • Проходження успішної модерації у коротші терміни.

  • Моніторинг за усіма параметрами з метою покращення результатів рекламної кампанії у Яндекс.

  • Оптимізація вашого бюджету на контекстну рекламу Яндекс.

 

Ви можете налаштувати і проводити рекламну кампанію Яндекс Директ самостійно. Але навіщо, якщо ефективніше це зроблять професіонали Landing Page Studio? За однакової конверсії сайту продажі будуть вищими, а вартість кліка за уиови незмінного бюджету - менша.

 

Для замовлення контекстної реклами Яндекс звертайтесь до наших менеджерів за телефоном або залишайте запит на сайті Landing Page Studio.