Шукаєте лендінг фітнес-клубу? Або ви персональний фітнес-тренер і вам потрібен лендінг? Найкращі Landing Page для вас. Гарантоване зростання продажів.
У наш час послуги фітнес-центрів користуються великим попитом у людей, які обрали для себе активний спосіб життя. І кількість пропозицій у цій сфері також зростає з кожним днем. Виділити ваш вузькофаховий бізнес на тлі аналогічних послуг допоможе створення унікальної онлайн-вітрини.
Головна мета лендінгу для фітнес-центру - спонукання клієнта до купівлі абонементу на його відвідування. У цьому випадку зусилля розробників мають бути спрямовані на отримання клієнтом максимально повного обсягу інформації про ваш оффер.
Якщо в асортименті ваших послуг є унікальні, на цьому необхідно зробити акцент. Програми, які відрізняються від тих, що є у конкурентів, обов'язково привернуть увагу любителів нестандартних типів спортивних занять.
«Спокусіть» відвідувачів landing page на візит до вашого фітнес-центру акційною пропозицією отримати безкоштовний гостьовий абонемент на кілька пробних занять. Посилити ефект зможе додавання таймера відліку кількості доступних для замовлення абонементів або днів, що залишилися до закінчення акції.
Користувача, який зайшов на посадкову сторінку, обов'язково треба проінформувати про можливі переваги вашого спорт-клубу, такі як:
Нерідко поряд з основною діяльністю фітнес-клуб надає також додаткові види сервісу. Наявність кабінету лікаря-дієтолога, солярію, сауни, салону краси на території центру можуть стати стимулами для залучення клієнтів, зацікавлених в отриманні комплексних процедур. Повідомити про це клієнту можна шляхом розміщення текстового контенту на односторінковому сайті. Лендінг фітнес-тренера або клубу оформлюють реалістичними фото внутрішніх приміщень тренувальної зали, процесу тренування і тренера в русі.
Знімки обладнаної тренажерної зали, зали для йоги або пілатесу, зали ігрових видів спорту та інших у вас наявних зможуть наочно продемонструвати користувачам спектр можливостей закладу для підтримки фізичної форми.
Не забудьте також про виведення на полі лендінг пейдж кнопок заклику до дії.
Серед них - кнопка заповнення заявки на картку учасника клубу, кнопка з вимогою заморозити картку, кнопка зворотного зв'язку. І звичайно ж, дайте бажаючим ваші координати: номери телефонів та адресу, за якою до вас попрямує потік користувачів, які піклуються про своє тіло.
У разі подання сторінки з дотриманням описаних умов кількість клієнтів, впевнених у тому, що ваш фітнес-центр стане для них чудовим провідником у світ здоров'я і краси, буде стрімко зростати. А це означає, що лендінг можна вважати успішним.