Лендінг клінінгової компанії

Клінінговий бізнес, заснований на уявленнях про сучасний комфорт, з'явився у нас відносно недавно. І це не просто данина моді: значення послуг професійного наведення чистоти в офісі, квартирі чи будинку співробітниками спеціалізованих компаній складно переоцінити.

Але щоб такий бізнес розвивався і процвітав за рахунок продажів, про нього необхідно розповісти якомога більшій кількості людей. І якщо не всі з них, то хоча б частина має стати реальними клієнтами.

Як заявити про себе

Донести інформацію до можливих замовників найкраще за допомогою мережі Інтернет. Для цього не обов'язково замовляти тривалу і дорогу розробку багатосторінкового сайту. Виокремити свій сервіс серед конкурентів дозволить створення лендінг пейдж із виразним дизайном і контентом, «що чіпляє». Такий варіант є прийнятнішим для тих компаній, які працюють у вузькому напрямку або тільки виходять на ринок.

 

Як правильно побудувати лендінг клінінгових послуг

Розподіліть послуги вашої клінінгової компанії за основними видами і позначте їх помітними іконками:

  • Прибирання після ремонту
  • Чистка покриттів для підлоги і стін
  • Хімчистка килимів та м'яких меблів
  • Миття вікон і фасадів

Перерахуйте на сторінці ваші сильні сторони:

  1. Приваблива вартість послуг
  2. Новітнє обладнання для прибирання
  3. Антиалергенні засоби для миття і чищення
  4. Відповідальний і пунктуальний персонал
  5. Мінімальні терміни виконання робіт будь-якої складності

Про проведення будь-якої акції або продажу клінінгових послуг із суттєвою знижкою користувачеві мережі можна повідомити за допомогою текстового контенту, доповненого лічильником зворотного відліку для візуального ефекту.

Послідовність дій для замовлення послуг у клінінговій компанії можна подати у вигляді графічної схеми. Візуальний елемент дозволить відвідувачеві цільової сторінки зрозуміти, які кроки йому потрібно зробити, щоб отримати бажаний результат.

Помітною має бути і кнопка «Call to Action». Від її вигляду та місця розташування на сторінці залежить, чи стане звичайний відвідувач лендінгу потенційним клієнтом. Поруч з нею має бути присутня проста форма реєстрації, що не вимагає від відвідувача внесення до неї зайвих персональних даних (оптимальний варіант - ім'я, телефон, e-mail).

Наслідком грамотного використання і розміщення ключових елементів на посадковій сторінці стане поява сильного лендінгу, здатного приносити користь як клієнтам шляхом усунення їх проблем, пов'язаних із прибирання, так і вам шляхом зростання продажів клінінгових послуг.