Для онлайн-просування такого вузького напрямку діяльності, як кухні на замовлення, немає сенсу створювати багатосторінковий сайт з великою кількістю посилань і банерів. Є більш простий і перевірений на практиці варіант - лендінг пейдж.
Головна умова - не прагнути подати на сторінці весь асортимент кухонних меблів, а сфокусувати увагу відвідувачів на одній або максимум двох топових чи акційних моделях. Таким чином ви зможете створити всі умови для винонання лендінгом своїх функцій і ефективного розв'язання ваших бізнес-завдань.
На цільовій сторінці потрібно максимально повно розкрити інформацію про кухні і показати їх з усіх боків у вигідному світлі.
У разі проведення акції на кухні зі значною знижкою і на обмежений термін вкажіть про це в заголовку, що «чіпляє», або підзаголовку на сторінці. Використовуйте такі фрази, як «кухня мрії», «недорогі кухні будь-яких розмірів» тощо.
При цьому до кожної з переваг веб-дизайнер може промалювати відповідні іконки.
Потенційних клієнтів не варто напружувати великою кількістю текстової інформації. Краще розташувати на лендінг пейдж якісні справжні фотографії хітів продажів у наочних ракурсах. Візуальний матеріал суттєво збільшить шанси здійснення купівлі відповідної кухні. А повний каталог кухонних меблів можна надіслати відвідувачеві на пошту після заповнення ним відповідної заявки.
Якщо у вашій пропозиції наявні кухні з різних матеріалів, додатково можна оформити блок з видами фасадів. Така можливість надасть потенційним клієнтам ширше поле вибору потрібної йому моделі за прийнятною ціною.
Спонукати до дії може одна з кнопок, які виділятимуться на загальному тлі:
Окремо можна створити форму для розрахунку вартості кухні на замовлення. Допоможуть користувачеві прийняти рішення на користь дизайнерської кухні наведені відгуки реальних замовників.
Лендінг для кухонь правильної структури і з грамотно розташованими елементами зробить його відвідування зручним і буде мотивувати клієнта на вчинення цільової дії.