Лендінг стоматологія

Здоров'я - це та сфера, на якій люди не схильні економити, і стоматологічний бізнес є однією з прибуткових її форм. Адже підтримка зубів у здоровому стані важлива для людини не тільки з естетичної точки зору: від стану ротової порожнини багато у чому залежить загальний стан організму і самопочуття в цілому.

Створення повноцінного сайту з надання стоматологічних послуг недоречне, оскільки вони являють собою одну конкретну пропозицію. Доцільніше розробити лендінг - компактний сайт, який дозволить користувачам дізнатися про основні характеристики вашої діяльності.

Важлива інформація про компанію

Не зайвим буде повідомити про доступність цін за наявності таких, використовуючи інформацію у цифрах на видному місці лендінгу. При цьому на сторінці матиме гарний вигляд зображення білосніжної усмішки як запоруки впевненості у собі кожної людини.

Якщо під час роботи з пацієнтами ви використовуєте унікальну методику, вкажіть її назву та перерахуйте у списку переваги у порівнянні з традиційними способами.

Наповнення лендінгу стоматологічних послуг

Насамперед розкажіть на сторінці про види послуг, що надаються фахівцями вашої клініки у галузі стоматології:

  • Лікування зубів
  • Видалення зубів
  • Протезування зубів
  • Імплантація зубів

Графік роботи стоматологічної клініки також важливий. Якщо є можливість приймати пацієнтів і вдень, і вночі, потенційні клієнти мають знати про це. Повідомити інформацію можна у заголовку або тексті на лендінг пейдж.

На сторінці стоматологічного лендінгу рекомендується розташувати такі кнопки:

  • запису на безкоштовну консультацію лікаря-стоматолога,
  • запису на прийом до стоматолога,
  • зворотного дзвінка з метою телефонної консультації.

Відвідувачу достатньо лише внести особисті дані у форму для зв'язку і дочекатися відповіді.

Про акційні знижки і вигідні ціні на стоматологічні послуги відвідувачі можуть дізнатися завдяки таймеру зворотного відліку часу, що дозволяє не пропустити закінчення привабливої ​​пропозиції.

Для більшості людей визначальним фактором у виборі фахівця у тій чи іншій справі є репутація і позитивні відгуки. Усунути сумніви щодо замовлення візиту до вашої клініки, які могли залишилися у користувача, можна за рахунок розміщення відгуків пацієнтів, які вже скористалися послугами клініки і залишились задоволені якістю.

Скористайтеся цими порадами - і ви отримаєте сторінку прямого відгуку клієнтів на ваші стоматологічні послуги як потужного інструменту цілодобового підвищення конверсії!