Юридичний лендінг

В умовах жорсткої конкуренції у сфері обслуговування у молодих компаній, які з'являються на ринку, неминуче виникає запитання: як залучити нових клієнтів і обігнати існуючих конкурентів. Ідеальний варіант - розробка цільової сторінки і її розкрутка у віртуальному просторі.

Якщо ви займаєтесь юридичною діяльністю і хочете розповісти про себе, вам просто необхідний якісний лендінг. Саме такий тип сайту буде знайомити користувачів з переліком ваших професійних юридичних послуг та розцінками на них, а також цілодобово просувати бізнес в онлайн-режимі.

Специфіка односторінкового сайту з юридичних послуг

Юридичні послуги належать до категорії простих. За аналогією з послугами має бути розроблена і цільова сторінка: ніяких паралакс-ефектів, картинок, що з'являються і зникають і т.ін. На першому місці - класичний підхід до подачі інформації на сторінці захоплення.

Максимальному спрощенню сайту і легкості його сприйняття сприятимуть списки, що розкриваються, та інші елементи, які працюють лише за бажанням відвідувача.

Зображення для лендінгу

Особливу увагу дизайнеру слід звернути на зображення на першому розвороті екрану:

  1. Воно має бути великого розміру, переважно на весь екран.
  2. Для створення «офіційної» атмосфери при потраплянні на сайт його краї можна розмитими або затемнити.
  3. Не рекомендується використовувати яскраві відтінки.

Текст краще розміщувати на фонових картинках юридичної тематики. Вибирайте цікаві шрифти, які добре читаються різними браузерами.

Особливістю юридичного обслуговування є те, що воно не завжди вимагає організації зустрічей з клієнтами в офісі, адже є можливість спілкування з користувачами у мережі інтернет. У зв'язку з цим найбільш вживаною в оформленні юридичного лендінгу є кнопка заявки на отримання безкоштовної консультації юриста. Оформіть її так, щоб вона виділялася на загальному тлі сторінки і тим самим впадала в очі.

Також лендінг повинен мати форму зворотного зв'язку і містити достовірні контактні дані для зв'язку з представниками компанії.

Додатковим стимулом для звернення клієнтів саме до вас стане надання знижки на 1 місяць обслуговування. А якщо ви пропонуєте відвідувачам скористатися вигідними умовами акції або спеціальної пропозиції на послуги юриста, додайте таймер із зазначенням кількості годин, хвилин і секунд до закінчення терміну її дії.

Серйозний юридичний лендінг допоможе вам створити імідж авторитетної і сучасної юридичної компанії, яка схиляє на свій бік і викликає довіру у клієнтів.