Створення будь-якого сайту, у тому числі й лендінгу, в мережі інтернет орієнтоване на людей. Незалежно від того, існує ваш сайт давно чи його розробка тільки планується, вам необхідно чітко уявляти, на кого він розрахований.
Розуміння того, хто буде заходити на ваш ресурс і які цілі переслідуватиме, надасть можливість передбачати потреби зацікавлених осіб і зможе вплинути на збільшення кількості відвідувачів.
Щоб зрозуміти, який відвідувач сайту знаходиться на тому боці екрану, рекомендуємо здійснити такі кроки:
- Визначити основні групи відвідувачів. З урахуванням тематики вашого сайту запишіть усі можливі категорії людей (цільові групи), які з певною часткою ймовірності можуть його відвідати (бізнесмени, мами у декреті, студенти та ін.). Перерахуйте типові потреби і цілі цих груп. Залежно від інтересів кожної категорії будуть відрізнятися і потреби, які привели їх на сайт: порівняння вашої пропозиції з пропозиціями конкурентів - для бізнесмена, лікування і розвиток малюка - для молодої мами, вивчення іноземної мови - для студента і т.д.
- Намалювати портрет потенційного клієнта. Образ вашого відвідувача буде максимально наближений до дійсності, якщо ви поспілкуєтесь з реальними людьми і дізнаєтесь, що для них дійсно важливо під час вибору продукту або послуги.
Уявити портрет потенційного клієнта ви можете і на основі ваших власних знань про ту чи іншу цільову групу.
Саме на створену модель і має бути орієнтований контент, розміщений на вашому сайті.
- Який вигляд має людина? Чоловік чи жінка? Якого віку? Яка сфера діяльності?
- Які її звички і традиції? Якою мовою вона розмовляє? У який час зазвичай відвідує ваш сайт?
- Які навички вона має? Наскільки впевнено користується комп'ютером? Які здібності ще має?
- З якими проблемами стикається? Чи є у неї проблеми зі здоров'ям? Чи, може, виникають якісь труднощі з доступом до вашого сайту?
- Яку мету переслідує в житті? Визначте як особисті, так і професійні цілі.
- З яких причин заходить на ваш ресурс? Їх може бути декілька.
- Які уподобання у вашого відвідувача? Яка інформація здатна порадувати або засмутити його? Завдяки чому він зможе відчувати себе на вашому сайті комфортно?
- З яких джерел він міг дізнатися про вас? Чому це змусило його звернутися до вас? Що б переконало його залишитися на вашому ресурсі і підписатися на розсилку новин?
- Наскільки часто він буде заглядати на ваш сайт? Це буде одне відвідування, епізодичне чи постійне?
- Чи знайшов відвідувач на вашому сайті те, що шукав? Чи виправдалися його очікування від відвідування сайту?
Відповідаючи на ці запитання, поставте себе на місце відвідувача і намагайтесь «залізти до нього в голову». Це допоможе спроектувати ваш сайт «найсмачнішим» чином, так, що він зможе «зачепити» відвідувача і наситити його корисною інформацією. І у майбутньому ваш потенційний клієнт стане постійним!