Конверсія landing page: яких результатів чекати після запуску цільової сторінки?

Конверсія landing page: яких результатів чекати після запуску цільової сторінки?

Дата:14 Ноября 2018
Тема:Розробки

Конверсія - головний показник ефективності лендінгу.

Конверсія - це співвідношення кількості користувачів, які виконали цільову дію, до загальної кількості відвідувачів сайту.

Коефіцієнт конверсії дозволяє оцінити якість трафіку, який іде на сторінку, при цьому низькі показники конверсії не завжди свідчать про погані канали залучення аудиторії.

Найчастіше проблема криється у самому лендінгу, який просто не здатний провести користувача через усі етапи воронки продажів і вмотивувати його до вчинення необхідної бізнес-дії.

Що таке воронка продажів?

Воронка продажів - модель, за якою усі клієнти компанії розподіляються за стадіями процесу продажу від першого контакту з компанією до купівлі.

По суті, воронка продажів описує весь цикл взаємодії компанії з клієнтом. Вона дозволяє виявити типову модель залучення клієнта компанії і проблемні етапи, на яких відсіюється більшість клієнтів, а також визначити джерела найбільш якісного цільового трафіку.

Схема воронки продажів у різних компаніях може і має відрізнятися, адаптуючись під особливості бізнесу.

Тим не менш, є усереднена схема, що описує класичну воронку продажів - AIDA:

attention (увага) → interest (інтерес) → desire (бажання) → action (дія)

Назва «воронка» відображає графічне втілення цієї схеми - як воронка поступово звужується донизу, так і клієнти поступово відсіваються у воронці продажів, у результаті чого в кінці залишаються тільки реальні клієнти компанії, що здійснили покупку.

Воронка продажів на лендінг пейдж

Лендінг пейдж конструюється таким чином, щоб провести користувача через етапи воронки продажів, підігріти його і підштовхнути до необхідної дії.

Суть використання лендінгу в тому, що він підвищує конверсію, тим самим посилюючи ефективність воронки продажів компанії. Розглянемо схему залучення клієнтів і розрахунок конверсії на такому прикладі:

100 користувачів побачили рекламу лендінгу або посилання на нього

60 користувачів клікнули і перейшли за посиланням

20 користувачів залишили контакти, заявку або виконали іншу цільову дію

2 користувачі здійснили покупку

Коефіцієнт конверсії складе 2 (особи)/100 (ос) * 100% = 2%.

Якою може і має бути конверсія?

По суті, конверсія може бути будь-якою - від 1 до 100%, - все залежить, у першу чергу, від бізнесу і вартості залучення ліду.

Якщо вартість реклами у вашій ніші низька, і ви отримуєте великий потік трафіку, то навіть показник від 1 до 5% буде дуже гарним.

Якщо ви продаєте преміум-товари і можете витратити великі суми на залучення цільового трафіку, то тут, знову ж таки, все залежить від ніші - якщо за 500 $ ви залучите двох користувачів, один з яких придбає товар за 5000 $, то конверсія у 50% буде гарним показником.

Середня конверсія лендінгу - від 3 до 15% з різних каналів, при цьому середня конверсія звичайного комерційного сайту - 0,5-1%.

Пам'ятайте, що вартість залучення користувача завжди має бути виправдана прибутком, який ви отримаєте.

Якщо ціна клієнта перевищує середній чек, то однозначно треба замислитися про підвищення конверсії.

Як підвищити конверсію лендінгу?

Щоб підвищити конверсію, необхідно оптимізувати лендінг - писати релевантні заголовки, що продають, і ємні унікальні тексти, структурувати сторінку, використовувати адаптивний дизай, інформаційні блоки, які візуально відрізняються, та ін.

Ну і ще одна важлива складова ефективного лендінгу, що забезпечує високу конверсію, - постійне тестування. Тестуйте заголовки, тексти, зображення і розташування елементів дизайну. Якщо після чергової зміни конверсія зросла хоча б на 1% - тестування дає свої результати.

Знання конверсії лендінгу дозволяє ефективніше організовувати бізнес і планувати бюджети на рекламу і залучення клієнтів через інші канали.

Не забувайте, що лендінг, точніше його дизайн, - тільки оболонка вашої воронки продажів. Просунути погану пропозицію, неякісний товар або некваліфіковані послуги не вдасться навіть за допомогою якісного лендінгу.

Лендінг пейдж може посилити гарну пропозицію, працюючи у комплексі з грамотною рекламною кампанією, просуванням бренду, PR-акціями та ін., а коефіцієнт конверсії покаже, наскільки ефективним для вашого бізнесу є цей інструмент. А ефективність найкраще перевіряти, використовуючи готовий лендінг.

Дивись ще

Лендінг: як це працює

Про те, які основні етапи і цілі має виконувати лендінг. Як цього досягти і на що необхідно звертати увагу, створюючи односторінковий сайт.

Лендінг пейдж: переваги і недоліки

Які є недоліки і переваги односторінкового сайту? Детальна інформація про лендінг пейдж та її слабкі і сильні сторони.

Лендінг на Wordpress - переваги, недоліки та основні фішки

Бажаєте створити лендінг пейдж на системі Wordpress? Спочатку варто ознайомитися з головними недоліками і перевагами цієї безкоштовної системи.

Ідеальна лендінг пейдж: яка вона і з чим її їдять?

Тільки-но створити лендінг пейдж - це півсправи, адже сторінка має відповідати певним критеріям для залучення відвідувачів.