Лендінг: як це працює

Лендінг: як це працює

Дата:14 Ноября 2018
Тема:Розробки

Усі розповіді про лендінг пейдж схожі на диво. З моменту запуску на вас чекає висока конверсія, потік цільового трафіку, збільшення продажів та ін. Це, звичайно ж, перебільшення - таких результатів вдасться досягти аж ніяк не миттєво.

Але домогтися усього цього абсолютно реально, правда, не за допомогою магії, а завдяки професійним знанням і вмінню виділити ті елементи, які спрацюють на кожній конкретній аудиторії.

У цій статті розглянемо, як саме лендінг виконує свої функції - залучає, переконує і підштовхує до дії.

Увага

Усі складові лендінгу орієнтовані на ЦА - її бажання, цінності, сумніви, потреби і проблеми. Уся ця інформація лежить в основі концепції створення лендінгу, в елементах дизайну і зображеннях. Але головне - враховувати дані про ЦА в інформативній частині лендінгу - тексті і мультимедійних компонентах.

Основні елементи привертання уваги на цільовій сторінці - заголовки.

Головний заголовок має містити ключовий для користувача зиск, а підзаголовки можуть вказувати на переваги або деталізувати основну пропозицію. Також, чудово привертають увагу зображення, які мають стилістично відповідати дизайну сторінки, бути привабливими і, бажано, брендованими.

Інтерес

Посилюють зацікавленість на лендінг пейдж, перш за все, тексти, які буквально по поличках розкладають перед користувачем усі переваги пропозиції і дають чітку відповідь на запитання, чому варто здійснити покупку (або іншу дію) саме на цьому сайті і саме зараз.

Усе це, знову ж таки, спрацьовує завдяки чіткій орієнтації на цільову аудиторію.

Бажання

Інтерес - це ще не мотивація, мотивація - це бажання.

Саме тому важливо не втратити увагу аудиторії і довести її до того моменту, коли у користувача виникне бажання зробити дію.

На цьому етапі дуже важливо запропонувати користувачеві максимум вигідної інформації про вашу пропозицію - користь від використання або здійснення цільової дії, переваги, унікальність тощо.

“Підпишіться на нашу розсилку і щодня отримуйте інформацію про найвигідніші пропозиції компанії»

У цьому плані також відмінно спрацьовує подача інформації у форматі розв'язання поширеної проблеми.

Довіра

Перед розміщенням на цільовій сторінці call to action необхідно закріпити все написане раніше. Довіра - важлива складова у прийнятті будь-якого рішення, тому важливо надати користувачеві те, що переконає його у вашій надійності.

Для того, щоб викликати довіру, до лендінгу необхідно додати такі інфоблоки:

  • відгуки,
  • можливість повернення або аргументація відсутності такої можливості,
  • партнери - надійні і відомі аудиторії імена і назви,
  • гарантія (результату, безпеки тощо).

Якщо цю інформацію проігнорувати, плавну роботу лендінгу із завоювання нових клієнтів порушить сумнів, який, безумовно, виникне у ваших потенційних клієнтів.

Дія

Фактично кожна складова лендінгу переконує користувача зробити цільову дію. Якщо ж чітко дотримуватися нашої схеми, то для остаточного переконання необхідно відкинути усі заперечення, які могли залишитися після попередніх етапів.

І найкраще з цим впорається блок FAQ, який має буквально ловити людину на думці і надавати відповіді на потрібні у цей момент запитання.

В ідеалі ці запитання складаються на основі вже наявного досвіду - тобто тих запитань, які ваша аудиторія ставить вам найчастіше. В принципі, ніщо не заважає спочатку відповісти на передбачувані запитання і з часом редагувати розділ.

Задоволення

Крім певної матеріальної користі, вчинення цільової дії має приносити користувачеві задоволення - чим сильнішим воно буде, тим глибше ввійде в емоційну пам'ять користувача, і тим довше він буде зберігати свою лояльність до вас.

Але не треба забувати, що лендінг здатний тільки «підігріти» вашого клієнта.

Сам по собі лендінг, безумовно, задоволення не приносить, проте він може створити передчуття, яке стане чудовою мотивацією.

Перевірка ефективності

Професіонали знають, що з першого разу створити ідеальний лендінг не вийде.

Гарний - так, ідеальний - ніколи.

Запорука якісного лендінгу, що продає, - постійне тестування, яке дозволить виявити найефективніші заголовки, тексти, оптимальне розташування елементів на сторінці та ін. Тільки так можна підвищити конверсію і домогтися максимального ефекту для бізнесу.

Дивись ще

Лендінг пейдж: переваги і недоліки

Які є недоліки і переваги односторінкового сайту? Детальна інформація про лендінг пейдж та її слабкі і сильні сторони.

Конверсія landing page: яких результатів чекати після запуску цільової сторінки?

Що таке конверсія, і як вона впливає на ваш бізнес? Важлива інформація для відстеження ефективності landing page.

Лендінг на Wordpress - переваги, недоліки та основні фішки

Бажаєте створити лендінг пейдж на системі Wordpress? Спочатку варто ознайомитися з головними недоліками і перевагами цієї безкоштовної системи.

Ідеальна лендінг пейдж: яка вона і з чим її їдять?

Тільки-но створити лендінг пейдж - це півсправи, адже сторінка має відповідати певним критеріям для залучення відвідувачів.