Найкраща лендінг пейдж, яка вона?

Найкраща лендінг пейдж, яка вона?

Дата:8 Ноября 2018
Тема:

З того часу, як з'явилися такі ефективні важелі продажів в інтернеті, як лендінги, і зі збільшенням їх кількості, виникає запитання: якою ж має бути модель якісної сторінки, що продає? Такою, яка з максимальною ефективністю здатна залучати клієнтів, гарантуючи вам високий рівень конверсії? Давайте разом знайдемо відповідь на це запитання.

6 принципів збільшення конверсії

У створенні лендінг пейдж слід враховувати 2 найважливіші аспекти: правила дизайну і психологію споживачів. На їх основі виділяють 6 основних принципів, які впливають на збільшення показника конверсії односторінкового сайту:

1. Відповідність. Інформація, вказана на лендінгу, має відповідати тій, що зазначається у контекстній рекламі. Якщо користувач потрапляє до вас на сторінку за запитом про покупку, наприклад, холодильника, ви повинні показати йому лише холодильники.

Очікування відвідувачів потрібно виправдовувати, щоб вони не йшли з вашого сайту з метою пошуку правдивих ресурсів.

2. Вказівка напрямку. Використання кнопок, стрілок і різних закликів до дії, правильно розташованих на всьому шляху проходження по сторінці, допомагає підштовхнути користувача до виконання конкретної дії, вигідної вам. Такі елементи, як орієнтири, повинні полегшувати маршрут відвідувача від пункту «потенційний клієнт» до пункту «реальний клієнт» і робити його якомога коротшим.

3. Дотримання балансу. Структура лендінгу має бути дуже простою і зрозумілою. Не допускається перевантаження сторінки надлишком непотрібних відомостей. Ключові складові сайту покликані концентрувати увагу користувача на собі, а не розсіювати її.

4. Продуманий дизайн. Залежно від завдань, які переслідує рекламна кампанія, а також уподобань цільової аудиторії, промальовування лендінгу має бути виконане одним з двох способів: або у фірмовому стилі бренду, або у загальній концепції сайту. Обидва - безпомилкові, відповідний вибирайте, спираючись на характер ситуації.

5. Принцип AIDA. Використання принципу AIDA (Attention - Interest - Desire - Action / Увага - Інтерес - Бажання - Дія) характерне не лише для реклами, але й для лендінгу, який по суті являє собою той же рекламний майданчик.

Послідовність дій щодо відвідувача така: привертання уваги за допомогою яскравих образів - завоювання і збереження інтересу - пробудження бажання - заклик до дії.

6. Нагадування про себе. Не всі люди готові негайно виконати дії, яких від них вимагають. Певний відсоток користувачів після першого відвідування йде з бажанням повернутися пізніше. І необхідно докласти усіх зусиль до того, щоб потенційні клієнти про вас не забули. Яким чином? Пропонуючи їм передплатити вашу розсилку або підписатися на новини компанії у соцмережах. А потім регулярно повідомляти передплатникам про вигідні акційні пропозиції.

Зрозуміти, чи є ваш лендінг ідеальним, можна на основі статистики таких інструментів, як Google Analytics і Яндекс.Метрика. Отримані за їх допомогою показники підкажуть вам, чи потребує ваша лендінг пейдж оптимізації.