Уявіть ситуацію: ви зайшли на лендінг, ще до пуття не встигли вивчити його - а вам відразу пропонують замовити на ньому продукцію за умови миттєвого оформлення передплати. Скажіть, ви би погодились у такому випадку? Навряд чи. Швидше за все, розцінили би пропозицію як «впарювання», з яким не раз доводилося стикатися у більшості інтернет-магазинів. І навіть можлива знижка не переконала би вас дати позитивну відповідь.
У чому ж причина?
Справа в тому, що людина не поспішає довіряти незнайомцям, а тим більше - віртуальним «співрозмовникам».
Про цю психологічну особливість споживачів знають і досвідчені маркетологи. Для досягнення кінцевої мети власника сайту - здійснення його відвідувачем покупки - професіонали вдаються до плавніших і триваліших методів. Яких саме, дізнаєтесь далі.
Давайте розглянемо правильну послідовність дій маркетингових фахівців. У цілому ці способи спрямовані на формування позитивного враження про вас у людей по той бік моніторів, особливо у тих, хто поки що налаштований недоброзичливо.
Наприклад, на ваш сайт зайшов відвідувач, зацікавився певною категорією товарів і зрештою залишив свої контактні дані в обмін на безкоштовну пропозицію у вигляді декількох навчальних відеоуроків.
Що, у свою чергу, слід зробити вам? Через деякий час надіслати передплатнику перший лист, в якому буде, крім обіцяної пропозиції, міститися така інформація, як:
Реакція передплатника буде більш ніж прихильною. Ще б пак - така увага до його персони! Після цього потенційний клієнт почне переглядати відеоматеріали, які доступно викладає цілком реальна людина. Так починається навчальний і одночасно розважальний процес, який стає для передплатника звичним.
Незалежно від того, здійснив потенційний клієнт покупку чи ні, його адреса зберігається у вашій базі даних. Тому після першого листа з періодичністю двічі на місяць ви починаєте надсилати йому й інші. І кожного разу, отримуючи такий електронний конверт із вкладеним відео, передплатник чує від вашого представника корисні поради та рекомендації, грамотно «приправлені» непрямими маркетинговими пропозиціями.
У цьому випадку листи не сприймаються одержувачем як спам, а мають вигляд цікавої розсилки зі світу високих технологій.
Ті ж дії ви виконуєте і з іншими передплатниками зі сформованої вами бази. Щоб краще налагодити контакт з кожним з них, не бійтеся подавати інформацію у жартівливому вигляді або на тлі неформальної обстановки. І з часом онлайн-консультант з незнайомого продавця поступово перетвориться на друга ваших передплатників, якому вони будуть довіряти як експерту в конкретній галузі.
Завдяки багаторазовим «дотикам» онлайн-продавця і потенційних споживачів у процесі вибудуваної тривалої комунікації буде виконане ваше основне завдання - встановлення довіри і доведення експертності.