Основні принципи створення контекстних рекламних оголошень

Основні принципи створення контекстних рекламних оголошень

Дата:8 Февраля 2017
Тема:Контекстна реклама

Уявіть, що ваш односторінковий сайт для конвертації цільових відвідувачів в нових покупців уже створений. Стратегія e-mail-маркетингу з метою утримання і повернення потенційних клієнтів на свій сайт впроваджена. Тепер настає черга налаштування контекстної реклами, робота якої спрямована на залучення якісного цільового трафіку.

На яких обов'язкових принципах базується процес створення контекстних рекламних оголошень, і які варіанти на вибір існують, розглянемо у деталях.

Обов'язковий принцип AIDA (S)

Тим, хто займається написанням текстів, які продають, безсумнівно відомий такий принцип, як AIDA (S). Вказана ​​абревіатура розшифровується так:

  • А - Attention (увага)
  • I - Interest (інтерес)
  • D - Desire (бажання)
  • A - Аction (дія)
  • S - Satisfaction (задоволення)

Щоб рекламні оголошення були ефективними, вони мають відповідати перерахованим 5-ти пунктам. Яким чином, розберемося далі.

А - Attention (увага).

Оголошення, що продає, має привертати увагу потенційного клієнта. Запам'ятайте: чим більше ваше оголошення виділене жирним шрифтом і чим більше місця займає, тим краще. Крім того, необхідна повна або часткова присутність ключової фрази у заголовку та/або тексті оголошення.

Оголошення робить помітнішим також додавання адреси, телефону, спеціальних символів та додаткових посилань і описів до них.

I - Interest (інтерес) і D - Desire (бажання).

Рекламне оголошення має зацікавити користувача і викликати бажання придбати товар. Саме тому ці пункти розглядаються спільно. Домагаються цього шляхом використання унікальної торговельної пропозиції (УТП), або значущих для споживача конкурентних переваг об'єкта.

Важливо, щоб УТП відрізнялась від представлених переваг конкурентів і була конкретизована.

A - Аction (дія).

Наступний крок - спонукання до дії (заявці на сайті, дзвінку, реєстрації і т.ін.). Для цього у контекстному оголошенні має бути використаний заклик до дії (call-to-action або СТА). Результатом виконаної дії стає придбання пропозиції, що вами рекламується.

S - Satisfaction (задоволення).

Здійснивши покупку, відвідувач має лишитися задоволеним. Адже саме заради цієї мети він перейшов по посиланню в оголошенні на ваш сайт. Щоб користувачі отримали бажане, спрямовуйте їх тільки на релевантні оголошенню сторінки, а також стежте за роботою сайту і наявністю рекламованого товару.

Принципи групування ключових слів і написання оголошень для них

Створення контекстних рекламних оголошень може відбуватися на основі одного з 3-х поширених принципів:

  1. Без групування (написання окремого оголошення для кожної ключової фрази). Застосовується за умови невеликої кількості ключових слів (у кілька тисяч). У цьому випадку під кожну фразу створюється окреме рекламне оголошення, а це тривалий і трудомісткий процес. Але й результат такого принципу виходить найкращим за рахунок максимальної релевантності оголошення ключовому запиту, який зазвичай цілком згадується у тексті і виділяється жирним шрифтом. 
  2. Групування ключових запитів за словами, які до них входять. Рекомендується у тому випадку, коли ключові фрази складаються з 2-х однакових слів (наприклад, замовити ведучого, замовити ведучого недорого, ведучий на весілля замовити, замовлення ведучого ціни у Києві). Тоді їх краще згрупувати в один кластер або вручну, або за допомогою сервісів кластеризації.
  3. Групування за посадковими сторінками. Реалізується шляхом написання для кожної посадкової сторінки окремих оголошень і групування ключових слів за релевантністю. Підбір релевантних сторінок здійснюється на основі пошукової видачі Google або Yandex. За таким принципом можна оперувати з величезним семантичним обсягом (від 10 тис. до більш ніж 100 тис. слів). Але при цьому якість контекстних оголошень суттєво знижується.

Дотримуйтесь перевірених правил при складанні контекстних оголошень - і запускайте власні ефективні рекламні кампанії!