Основні способи залучення нових відвідувачів на сайт

Основні способи залучення нових відвідувачів на сайт

Дата:8 Февраля 2017
Тема:

Запам'ятайте одну річ: не намагайтеся залучити на ваш сайт максимальну кількість користувачів інтернету. Ваше основне завдання - залучити тільки тих, хто дійсно зацікавлений у придбанні конкретного товару або послуги. Про те, як домогтися такого результату, поговоримо далі.

Ефективні інструменти залучення нових інтернет-відвідувачів

1. Просування сайту за ключовими словами (SEO-оптимізація).

Процес хоч і важливий, але досить тривалий. Щоб перебувати на перших позиціях, ваш інтернет-ресурс має бути одним з найкращих для користувачів. Для цього сайт повинен відповідати низці факторів, а на досягнення цього знадобиться не один місяць і навіть рік. Так, просування сайту в топ пошукової видачі за такими високо конкурентними для бізнесу ключовими запитами, як «вікна ПВХ» або «шафи-купе», іноді може тривати кілька років.

Плюси SEО-оптимізації полягають у тому, що вона:

  1. Перетворює сайт на повноцінний інструмент продажів;
  2. Дає стійкий і довготривалий результат;
  3. Викликає довіру відвідувачів.

2. Контекстна реклама.

Це простий і популярний спосіб залучення зацікавлених відвідувачів. Купівля контекстної реклами доцільна у тому випадку, якщо ваш сайт молодий, а клієнти потрібні терміново. Тільки слід врахувати, що для роботи контекстної реклами необхідне її правильне налуштування. Лише шляхом розміщення грамотно складених рекламних оголошень ви отримаєте виключно цільових користувачів, які:

  • усвідомили своє бажання;
  • потребують вашого продукту/послуги;
  • потенційно готові скористатися вашою пропозицією.

Таку аудиторію немає потреби додатково стимулювати до здійснення покупки - вона вже готова це зробити.

У цілому серед переваг контекстної реклами можна виділити такі:

  1. Швидко призводить до результату.
  2. Дає можливість коригувати кампанію шляхом додавання/видалення ключових слів.
  3. Має широке охоплення цільової аудиторії.

3. Медійна реклама.

До неї належать відеоролики, банеры, брендування, текстово-графічні блоки.

Цим видом реклами користуються для підвищення впізнаваності бренду, іміджевого просування і щоб привернути увагу до нових товарів і послуг. Такий спосіб дозволяє відстежувати реакцію і дії користувачів онлайн швидко і видозмінювати рекламний блок, якщо це необхідно.

Сильні сторони медійної реклами:

  • має більш чітке таргетування;
  • дозволяє користувачам контролювати свою тривалість/наявність;
  • має розважальний, інтерактивний характер.

4. Тизерна реклама.

Дія тизерної реклами заснована на демонстрації користувачеві привабливої ​​картинки провокаційного змісту з метою заінтригувати і змусити перейти по ній на сайт. Типовими об'єктами такої реклами є косметичні засоби, мобільні телефони, гаджети, одяг, аксесуари та ін. Щоб правильно налаштувати тизерну рекламу, потрібно точно підібрати тематичний майданчик.

Чим вигідна тизерна реклама:

  1. Не вимагає великих витрат.
  2. Відрізняється простотою створення.
  3. Легко налаштовується на цільову аудиторію.

5. Таргетована реклама у соціальних мережах.

Це актуальний і перспективний канал для просування товарів або послуг за допомогою показу рекламних оголошень певній групі учасників соціальної мережі: ВКонтакті, Facebook, LinkedIN, Однокласники.

У наш час приблизно 20% інтернет-користувачів вдаються до пошуку потрібної інформації у соціальних мережах.

Вибирати ту чи іншу соцмережу для розміщення оголошень необхідно з урахуванням вашого конкретного бізнесу і особливостей зареєстрованих у мережі користувачів (наприклад, ВКонтакті розрахована на молодіжну аудиторію, Facebook - на користувачів старшого віку).

Що дає таргетована реклама у соціальних мережах:

  • можливість рекламувати товар без наявності сайту;
  • величезне інформаційне поле знань про користувачів;
  • точне попадання у цільову аудиторію шляхом вузького таргетингу оголошень.

Усі вказані вище способи в цілому ефективні. Обираючи, віддавайте перевагу тому з них, який максимально відповідає вашим вимогам як власника landing page.