Запам'ятайте одну річ: не намагайтеся залучити на ваш сайт максимальну кількість користувачів інтернету. Ваше основне завдання - залучити тільки тих, хто дійсно зацікавлений у придбанні конкретного товару або послуги. Про те, як домогтися такого результату, поговоримо далі.
1. Просування сайту за ключовими словами (SEO-оптимізація).
Процес хоч і важливий, але досить тривалий. Щоб перебувати на перших позиціях, ваш інтернет-ресурс має бути одним з найкращих для користувачів. Для цього сайт повинен відповідати низці факторів, а на досягнення цього знадобиться не один місяць і навіть рік. Так, просування сайту в топ пошукової видачі за такими високо конкурентними для бізнесу ключовими запитами, як «вікна ПВХ» або «шафи-купе», іноді може тривати кілька років.
Плюси SEО-оптимізації полягають у тому, що вона:
2. Контекстна реклама.
Це простий і популярний спосіб залучення зацікавлених відвідувачів. Купівля контекстної реклами доцільна у тому випадку, якщо ваш сайт молодий, а клієнти потрібні терміново. Тільки слід врахувати, що для роботи контекстної реклами необхідне її правильне налуштування. Лише шляхом розміщення грамотно складених рекламних оголошень ви отримаєте виключно цільових користувачів, які:
Таку аудиторію немає потреби додатково стимулювати до здійснення покупки - вона вже готова це зробити.
У цілому серед переваг контекстної реклами можна виділити такі:
3. Медійна реклама.
До неї належать відеоролики, банеры, брендування, текстово-графічні блоки.
Цим видом реклами користуються для підвищення впізнаваності бренду, іміджевого просування і щоб привернути увагу до нових товарів і послуг. Такий спосіб дозволяє відстежувати реакцію і дії користувачів онлайн швидко і видозмінювати рекламний блок, якщо це необхідно.
Сильні сторони медійної реклами:
4. Тизерна реклама.
Дія тизерної реклами заснована на демонстрації користувачеві привабливої картинки провокаційного змісту з метою заінтригувати і змусити перейти по ній на сайт. Типовими об'єктами такої реклами є косметичні засоби, мобільні телефони, гаджети, одяг, аксесуари та ін. Щоб правильно налаштувати тизерну рекламу, потрібно точно підібрати тематичний майданчик.
Чим вигідна тизерна реклама:
5. Таргетована реклама у соціальних мережах.
Це актуальний і перспективний канал для просування товарів або послуг за допомогою показу рекламних оголошень певній групі учасників соціальної мережі: ВКонтакті, Facebook, LinkedIN, Однокласники.
У наш час приблизно 20% інтернет-користувачів вдаються до пошуку потрібної інформації у соціальних мережах.
Вибирати ту чи іншу соцмережу для розміщення оголошень необхідно з урахуванням вашого конкретного бізнесу і особливостей зареєстрованих у мережі користувачів (наприклад, ВКонтакті розрахована на молодіжну аудиторію, Facebook - на користувачів старшого віку).
Що дає таргетована реклама у соціальних мережах:
Усі вказані вище способи в цілому ефективні. Обираючи, віддавайте перевагу тому з них, який максимально відповідає вашим вимогам як власника landing page.