Лендінг пейдж для продажу одягу

Зацікавлені у розвитку вашого бізнесу з продажу одягу шляхом зростання рівня онлайн-продажів? У цьому вам допоможе розробка максимально спрощеної, порівняно з інтернет-магазином, лендінг пейдж! Завдяки окремо сформованій пропозиції трендових моделей або сезонного розпродажу користувачеві буде простіше зробити вибір.

Переваги лендінг пейдж одягу у порівнянні з інтернет-магазином

  • Максимально релевантна пропозиція. У відвідувача немає необхідності переглядати весь каталог одягу або завантажувати прайс-лист, за рахунок чого він швидше і з більшою ймовірністю може підібрати потрібну річ.
  • Яскравий зовнішній вигляд цільової сторінки. Різноманітні дизайнерські фішки роблять лендінг одягу помітним і змушують відвідувача затриматися поглядом на ньому.
  • Акцент на довірі до компанії-дистриб'ютора одягу. Усунути наявні сумніви потенційних покупців допомагає блок соціальних доказів, який в інтернет-магазинах не завжди присутній.

Обов'язкові етапи розробки лендінгу з продажу одягу

Щоб лендінг пейдж одягу в майбутньому дійсно продавала, створювати її потрібно продумано і крок за кроком:

  1. Визначення цільової аудиторії лендінг пейдж. Перш ніж розпочати розробку лендінгу, необхідно з'ясувати, на яких покупців він має бути орієнтований: оптових або роздрібних, жінок або чоловіків тощо.
  2. Формулювання вигідного і простого офферу. Робота над дизайном односторінкового сайту починається тільки тоді, коли готова цікава і зрозуміла для клієнта унікальна торговельна пропозиція (УТП). Наприклад, «відмінна якість матеріалу», «ексклюзивність дизайнерських моделей», «одяг наймодніших тенденцій» або «ціни виробника». Оффер краще виділити і зробити доступним для сприйняття користувача без прокрутки сторінки.
  3. Вибір кнопок заклику до дії. Отримати контактні дані потенційного клієнта можна не тільки за допомогою оформлення ним заявки на купівлю одягу, але й через заповнення форми на безкоштовне придбання каталогу. На підставі невеликої кількості показаних на сторінці популярних моделей одягу (4-8 найменувань) відвідувач вирішує, чи варто йому робити подальше замовлення. У разі прийняття позитивного рішення йому пропонується опція «отримати каталог» з повним асортиментом, після перегляду якого можна «зателефонувати», щоб замовити товар.
  4. Розробка стильного дизайну. Завершальні акценти на сторінці, що продає одяг, розставляються за допомогою комфортного і атмосферного дизайну, здатного перенести відвідувача у світ моди. Якісні професійні зображення моделей, які рекламують запропоновані види одягу, а також пастельна колірна гамма схиляють потенційних покупців до здійснення замовлення. Особливо, якщо відвідувачі потрапляють на ваш лендінг наприкінці робочого дня, сподіваючись розслабитись після роботи. А логотипи відомих брендів і відгуки задоволених покупців ще більше посилять довіру відвідувачів і їх бажання стати вашими клієнтами.

Замовте розробку лендінгу з продажу одягу у досвідчених фахівців Landing Page Studio - і ви з мінімальними зусиллями отримаєте ефективний інструмент для продажу одягу з високою конверсією!