Лендінг пейдж: переваги і недоліки

Лендінг пейдж: переваги і недоліки

Дата:14 Ноября 2018
Тема:Розробки

Лендінг - це основний інструмент підвищення конверсії і продажів у сучасних онлайн-реаліях.

Лендінг - односторінковий сайт, головне завдання якого полягає у тому, щоб підштовхнути користувача до вчинення необхідної бізнес-дії - замовити, купити, залишити номер телефону, передплатити тощо.

Цільові сторінки повністю концентруються на одній конкретній пропозиції і кожним текстовим і візуальним компонентом підштовхують потенційного клієнта до потрібного кроку.

У той час, як великі багатосторінкові сайти можуть розсіювати увагу користувача і відволікати його від необхідної цільової дії.

Але чи все так райдужно? Розглянемо основні переваги й недоліки лендінг пейдж, які допоможуть зрозуміти, чи потрібен лендінг саме для вашого бізнесу.

Переваги

  1. Конкретна пропозиція - як уже було сказано, сторінки, що продають, повністю концентрують увагу користувача на пропозиції компанії і плавно, але наполегливо, проводять його до оформлення замовлення або здійснення іншої дії.
  2. Простота - цільові сторінки мають досить просту структуру, тому користувач точно не заплутається у посиланнях і структурі сайту.
  3. Невелика ціна у порівнянні з багатосторінковими сайтами.
  4. Невелика вага сайту - покупець не втече від вас до конкурентів, очікуючи завантаження сторінки.
  5. Швидко створюється. У порівнянні з багатосторінковими сайтами якісні лендінги створюються дуже швидко - від 1 дня (для запуску лендінг пейдж за шаблоном) до 5 днів (для розробки і наповнення з нуля).

Недоліки

  1. Лендінг не може бути єдиним каналом комунікації з аудиторією у серйозному онлайн-бізнесі. Завдання бізнесу полягає не тільки у залученні нових клієнтів і продажах, але й у формуванні лояльної до компанії чи бренду аудиторії, утриманні та поверненні клієнтів, з чим лендінг, на жаль, впоратися не в змозі.
  2. Активний і досить нав'язливий продаж, який дратує користувачів. Створюючи цільову сторінку, не використовуйте банальних шаблонів, мовних зворотів і закликів. Користувач помітить трафаретність вашої сторінки і втратить довіру.
  3. Висока конкуренція з багатосторінковими сайтами у популярних нішах. 
  4. Цільова сторінка продає лише один товар, послугу або пропозицію і не може використовуватись для просування великого асортименту.

Лендінги відмінно виконують свої завдання і забезпечують високу конверсію. Але необхідно розуміти, що для розвитку повноцінного онлайн-бізнесу цього недостатньо. Використовуйте цільові сторінки у поєднанні з іншими інструментами для залучення цільової аудиторії, але не сподівайтеся на них, як на єдиний канал комунікації з нею.

З цієї точки зору, лендінг стане прекрасним доповненням до корпоративного сайту (джерелом трафіку і клієнтів, інструментом просування окремих товарів, пропозицій, акцій і розпродажів) або ж корисним бюджетним інструментом тестування нових ніш на ринку, особливо, якщо купити готовий односторінковий сайт.

Дивись ще

Лендінг: як це працює

Про те, які основні етапи і цілі має виконувати лендінг. Як цього досягти і на що необхідно звертати увагу, створюючи односторінковий сайт.

Конверсія landing page: яких результатів чекати після запуску цільової сторінки?

Що таке конверсія, і як вона впливає на ваш бізнес? Важлива інформація для відстеження ефективності landing page.

Лендінг на Wordpress - переваги, недоліки та основні фішки

Бажаєте створити лендінг пейдж на системі Wordpress? Спочатку варто ознайомитися з головними недоліками і перевагами цієї безкоштовної системи.

Ідеальна лендінг пейдж: яка вона і з чим її їдять?

Тільки-но створити лендінг пейдж - це півсправи, адже сторінка має відповідати певним критеріям для залучення відвідувачів.