Лендінг - це основний інструмент підвищення конверсії і продажів у сучасних онлайн-реаліях.
Лендінг - односторінковий сайт, головне завдання якого полягає у тому, щоб підштовхнути користувача до вчинення необхідної бізнес-дії - замовити, купити, залишити номер телефону, передплатити тощо.
Цільові сторінки повністю концентруються на одній конкретній пропозиції і кожним текстовим і візуальним компонентом підштовхують потенційного клієнта до потрібного кроку.
У той час, як великі багатосторінкові сайти можуть розсіювати увагу користувача і відволікати його від необхідної цільової дії.
Але чи все так райдужно? Розглянемо основні переваги й недоліки лендінг пейдж, які допоможуть зрозуміти, чи потрібен лендінг саме для вашого бізнесу.
Лендінги відмінно виконують свої завдання і забезпечують високу конверсію. Але необхідно розуміти, що для розвитку повноцінного онлайн-бізнесу цього недостатньо. Використовуйте цільові сторінки у поєднанні з іншими інструментами для залучення цільової аудиторії, але не сподівайтеся на них, як на єдиний канал комунікації з нею.
З цієї точки зору, лендінг стане прекрасним доповненням до корпоративного сайту (джерелом трафіку і клієнтів, інструментом просування окремих товарів, пропозицій, акцій і розпродажів) або ж корисним бюджетним інструментом тестування нових ніш на ринку, особливо, якщо купити готовий односторінковий сайт.
Про те, які основні етапи і цілі має виконувати лендінг. Як цього досягти і на що необхідно звертати увагу, створюючи односторінковий сайт.
Що таке конверсія, і як вона впливає на ваш бізнес? Важлива інформація для відстеження ефективності landing page.
Бажаєте створити лендінг пейдж на системі Wordpress? Спочатку варто ознайомитися з головними недоліками і перевагами цієї безкоштовної системи.
Тільки-но створити лендінг пейдж - це півсправи, адже сторінка має відповідати певним критеріям для залучення відвідувачів.