Ідеальна лендінг пейдж: яка вона і з чим її їдять?

Ідеальна лендінг пейдж: яка вона і з чим її їдять?

Дата:13 Ноября 2018
Тема:Розробки

Landing page протягом останніх півтора року затребувані, як «гарячі пиріжки» на базарі. Звісно, адже ми всі шукаємо заповітну кнопку «бабло» і мріємо вкласти копійку, а отримати мільйон. Попит завжди породжує пропозицію, і ось на ринку, як гриби після дощу, з'являються веб-фахівці, котрі обіцяють вам створення промо-сторінки з конверсією у 40%.

Єдине, усі забувають про те, що потрібно рахувати конверсію не лендінгу, а рекламних каналів, які ви використовуєте для залучення трафіку на цільову сторінку.

І тестувати, який рекламний канал є найефективнішим саме для вашого бізнесу:

  • соціальні мережі, і які саме
  • медійна реклама, і де саме
  • контекстна реклама, і в якій пошуковій системі
  • e-mail маркетинг і т.д.

Мікс унікальної торговельної пропозиції і роботи креативників

Сторінка приземлення має виконувати свою пряму функцію - збирати контактні дані або продавати товар/послугу.

Для того, щоб сторінка, що продає, виправдовувала свою назву і залучала потужний потік клієнтів, одних дизайнерських «фішок» і вкладень у залучення трафіку недостатньо. Ваш товар або послуга мають вигідно відрізнятися від аналогічних пропозицій конкурентів (за ціною, якістю, властивостями, умовами придбання тощо).

Без унікальної торговельної пропозиції навіть ідеальна лендінг пейдж може не принести вам бажаного результату. Не кажучи вже про те, якщо ви вирішили купити односторінковий сайт і хочете самостійно наповнити його за кілька хвилин.

Критерії якісного лендінгу

Для того, щоб ваша цільова сторінка не стала черговою копією і мала ефект захоплення відвідувача з першого погляду, під час її створення слід дотримуватися таких критеріїв:

  • Чітко сформульований меседж. Звільніть вашу сторінку від усього зайвого (картинок, кольору, тексту): вона має бути максимально лаконічною і схиляти відвідувача до однієї цільової дії.
  • Оптимальна кількість полів лід-форми. Не вимагайте від людини заповнити більше інформації про себе, ніж вона готова надати. 
  • Використання візуальних елементів. Зображення, символи сторінки, які використовуються, після їх перегляду мають привести користувача до кнопки заклику.
  • Помітна кнопка заклику. Основне завдання яскравої й великої кнопки, виконаної на контрасті з іншим фоном і розташованої у верхній частині сторінки, - привернути увагу користувача до вчинення дії. 
  • Опис переваг вашого товару/послуги. Обов'язково виділіть основні переваги вашої пропозиції, здатні задовольнити потреби потенційного клієнта.
  • Заголовок, що чіпляє. Заголовок, який одночасно є зрозумілим і викликає інтерес, має певним чином заінтригувати відвідувача. 
  • Використання підзаголовків на сторінці. Текст, розбавлений підзаголовками, візуально сприймається набагато легше.
  • Збіг заголовка сторінки і тексту реклами. Якщо користувач перейшов на вашу сторінку після перегляду контекстного оголошення, йому потрібно дати зрозуміти, що він не помилився адресою.
  • Сучасний дизайн. Дизайн цільової сторінки має бути виразним і незабутнім.
  • Відповідність дизайну лендінг пейдж стилю основного сайту. Відмінності у стилістиці посадкової сторінки і самого бренду можуть викликати відразливу реакцію у відвідувача.
  • Розміщення відгуків клієнтів. Слід розміщувати реальні позитивні відгуки про досвід використання продукції (послуг), а не вигадані.
  • Відповіді на запитання, які часто виникають (FAQ). Потрібні для того, щоб розвіяти можливі сумніви клієнта щодо кінцевої користі для нього від товару/послуги. 
  • Надання інформації про відомих партнерів/клієнтів. Підвищує престиж компанії і формує надійний імідж.
  • Логотип компанії. Його потрібно розмістити, якщо сторінка готується для впізнаваного бренду.
  • Наявність футера. У підвалі сторінки не зайвим буде продублювати реквізити компанії (код ЄДРПОУ, поштову адресу, номери телефонів).
  • Адаптивність під різні пристрої. Щоб сторінка зручно відображалася на будь-якому екрані (смартфона, планшета, ноутбука), необхідно оформити її за допомогою адаптивного дизайну.
  • Орієнтація лендінга на споживача. Не перевантажуйте користувача надлишком інформації про вашу компанію, так як це може зробити сторінку менш привабливою для нього.

Лендінг пейдж, розроблена з дотриманням перерахованих параметрів, за умови того, що пропозиція буде вигідною для клієнта, безперечно, приверне увагу користувача. І ідеальна цільова сторінка стане опосередкованим джерелом прибутковості для вас.

Дивись ще

Лендінг: як це працює

Про те, які основні етапи і цілі має виконувати лендінг. Як цього досягти і на що необхідно звертати увагу, створюючи односторінковий сайт.

Лендінг пейдж: переваги і недоліки

Які є недоліки і переваги односторінкового сайту? Детальна інформація про лендінг пейдж та її слабкі і сильні сторони.

Конверсія landing page: яких результатів чекати після запуску цільової сторінки?

Що таке конверсія, і як вона впливає на ваш бізнес? Важлива інформація для відстеження ефективності landing page.

Лендінг на Wordpress - переваги, недоліки та основні фішки

Бажаєте створити лендінг пейдж на системі Wordpress? Спочатку варто ознайомитися з головними недоліками і перевагами цієї безкоштовної системи.